TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

Virkelig skøn spa med masser af muligheder både inde og ude at nyde det.
Bredt udvalg af drikkevarer- også i spa
Super sauna gus og dejlige behandlinger.
Skøn mad og service minded personale
Rene faciliteter og værelserne er fine
"........".........................................................................................

Tak, 316brittak
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære 316brittak

Tusind tak for din venlige og udførlige anmeldelse, som vi glæder os til at dele med vores kollegaer.

Det vil være en fornøjelse at få lov til at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

En super spaoplevelse. Personalet er fantastiske og alt er lækkert nyt og fint i designet. Der er en super atmosfære og jeg har faktisk ingen klagepunkter. Kan kun sige : “Skynd jer at komme derop” Det er bare godt.

Værelsestip: Tag et værelse med havudsigt. Det er bare så smukt at se havet lige udenfor vinduet
1  Tak, Sunshine137352

Kære Sunshine137352

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som vi har delt med alle vores kollegaer - til meget stor glæde for alle.

Susanne Andersen

Lækker beliggenhed, lækker komfort, lækker mad, skøn service og fantastisk SPA-afdeling. Jeg er fan og vender altid tilbage, både med veninder men også med kæresten, da dette sted henvender sig til alle der elsker et gennemført koncept.

Dato for ophold: september 2019
Tak, MaleneC27

Kære MaleneC27

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som glæder os rigtig meget at læse.

Vi glæder os allerede til vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage - med enten veninderne eller din kæreste.

På gensyn!

Anmeldt d. 5. november 2019 fra mobile enheder

Marienlyst strandhotel kan anbefales, hvis du trænger til afslapning, luksus og og god betjening. Her er smuk udsigt. Mulighed for at benytte den skønne spa afdeling, fitness og gåture ved havet. Prøv det.

Tak, Udsigt

Kære Udsigt

Tusind tak for din fine og udførlige anmedelse, som vi sætter stor pris på.

Det vil glæde os meget at få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 27. oktober 2019

Udover at være et helt og aldeles dejligt Hotel med dertilhørende dejlige omgivelser, vil jeg herfra gerne give et kæmpe shout out til receptionnist Sophie Angelo (tror jeg navnet var - undskylder hvis det er husket forkert). Helt overskudsagtigt fik hun styr på en uheldig misforståelse, der faktisk reddede hele weekenden. Sjældent har jeg oplevet bedre og mere menneskelig service end det hun udviste. Varm anbefaling herfra.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, jonmX931CF
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. november 2019

Kære JonmX931CF

Tusind tak for den flotte anmeldelse, som vi har delt med Sophie og vores øvrige kollegaer - til stor glæde for alle.

Vi håber meget at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.