TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt for 1 uge siden

Lækker beliggenhed, lækker komfort, lækker mad, skøn service og fantastisk SPA-afdeling. Jeg er fan og vender altid tilbage, både med veninder men også med kæresten, da dette sted henvender sig til alle der elsker et gennemført koncept.

Dato for ophold: september 2019
Tak, MaleneC27
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 dage siden

Kære MaleneC27

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som glæder os rigtig meget at læse.

Vi glæder os allerede til vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage - med enten veninderne eller din kæreste.

På gensyn!

Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Marienlyst strandhotel kan anbefales, hvis du trænger til afslapning, luksus og og god betjening. Her er smuk udsigt. Mulighed for at benytte den skønne spa afdeling, fitness og gåture ved havet. Prøv det.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Udsigt

Kære Udsigt

Tusind tak for din fine og udførlige anmedelse, som vi sætter stor pris på.

Det vil glæde os meget at få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Udover at være et helt og aldeles dejligt Hotel med dertilhørende dejlige omgivelser, vil jeg herfra gerne give et kæmpe shout out til receptionnist Sophie Angelo (tror jeg navnet var - undskylder hvis det er husket forkert). Helt overskudsagtigt fik hun styr på en uheldig misforståelse, der faktisk reddede hele weekenden. Sjældent har jeg oplevet bedre og mere menneskelig service end det hun udviste. Varm anbefaling herfra.

Tak, jonmX931CF
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære JonmX931CF

Tusind tak for den flotte anmeldelse, som vi har delt med Sophie og vores øvrige kollegaer - til stor glæde for alle.

Vi håber meget at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Vi ELSKER at komme til Marienlyst og nyde en weekend, eller bare en overnatning, langt fra hverdagens travlhed. Her er så smukt med havudsigt nærmest alle vegne, og det er fantastisk at spa-området har åbent både tidligt og sent (6-23), så man kan komme og gå som det passer ind i vores rytme. Det er fabelagtigt at ligge i udendørsspa i den kolde aftenluft og kigge på Sveriges lys på den anden side af Øresund.
Personalet er vildt søde og maden både morgen og aften er udsøgt!

Tak, Anne Sofie H

Kære Anne Sofie H

Tusind tak for din venlige anmeldelse. Vi er så glade for at I elsker at tilbringe en weekend hos os, da tilbagevendende gæster er det bedste vi ved.

Din anmeldelse er videresendt til alle vores kollegaer, og vi glæder os allerede til I kommer på besøg igen ved lejlighed.

Susanne Andersen

Min kæreste og jeg havde den dejligste oplevelse med en spa-overnatning. Simpelthen en fornøjelse, at personalet var så dygtige og velkommende. Uanset om der var tale om medarbejderne i receptionen, restauranten, spa-området eller når man mødte rengøringen, så blev man mødt med et smil og en service-minded mentalitet. Vi har allerede snakket om at komme tilbage inden længe. Virkelig lækker mini-bar også med helt fair priser.

Tak, Frederikkemoellmann

Kære Frederikkemoellmann

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som vi har delt med alle vores kollegaer - til meget stor glæde for alle.

Vi ser alle frem til at få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage.

På glædeligt gensyn!