TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

Vi ELSKER at komme til Marienlyst og nyde en weekend, eller bare en overnatning, langt fra hverdagens travlhed. Her er så smukt med havudsigt nærmest alle vegne, og det er fantastisk at spa-området har åbent både tidligt og sent (6-23), så man kan komme og gå som det passer ind i vores rytme. Det er fabelagtigt at ligge i udendørsspa i den kolde aftenluft og kigge på Sveriges lys på den anden side af Øresund.
Personalet er vildt søde og maden både morgen og aften er udsøgt!

Tak, Anne Sofie H
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Anne Sofie H

Tusind tak for din venlige anmeldelse. Vi er så glade for at I elsker at tilbringe en weekend hos os, da tilbagevendende gæster er det bedste vi ved.

Din anmeldelse er videresendt til alle vores kollegaer, og vi glæder os allerede til I kommer på besøg igen ved lejlighed.

Susanne Andersen

Min kæreste og jeg havde den dejligste oplevelse med en spa-overnatning. Simpelthen en fornøjelse, at personalet var så dygtige og velkommende. Uanset om der var tale om medarbejderne i receptionen, restauranten, spa-området eller når man mødte rengøringen, så blev man mødt med et smil og en service-minded mentalitet. Vi har allerede snakket om at komme tilbage inden længe. Virkelig lækker mini-bar også med helt fair priser.

Tak, Frederikkemoellmann

Kære Frederikkemoellmann

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som vi har delt med alle vores kollegaer - til meget stor glæde for alle.

Vi ser alle frem til at få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage.

På glædeligt gensyn!

Susanne Andersen

Var på Marienlyst Strandhotel for at afholde firmaets årlig strategimøde, hvor vi sætter pris på profesionelle mødefaciliteter kombineret med god mad og afslappende stemning. Marienlyst Strandhotel havde det hele. Mødefaciliteterne og forplejning dertil var helt i top og ikke mindst den personlige og oprigtige service fra personalet. Efter en god og produktiv mødedag, var det tid til at nye hotellets beliggenhed ( stranden, Helsingør by) og deres helt gennemførte spa afdeling. Lækkert design og mange muligheder for selvforkælelse. Om aften spiste vi i Restauranten 1861 - hvilket var en sand oplevelse på mad og service. Der var en god stemning blandt gæster og personale til langt ud på aftenen. Næste dag fortsatte vi vores møde - og jeg kan med 100% ærlighed sige, at hvis det ikke var for selv hotellet, personale, servicen og faciliteterne - så havde vores møde ikke været så produktivt og perfekt som det var. Vi er på mange hoteller grundet vores job - men opholdet på Marienlyst Strandhotel har været et af de bedste. Derfor kan jeg varmt anbefale hotellet for både business og pleasure. Tak Marienlyst for et fantastisk ophold

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ursula R
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Ursula R

Det er os der takker! Tusind mange tak for denne fantastiske og udførlige anmeldelse, som jeg glæder mig til at dele med alle mine dygtige kollegaer.

Vi ser frem til at få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage til enten business eller pleasure ved lejlighed.

Susanne Andersen

Skønt hotel, med en skøn beliggenhed, fantastisk mad, virkelig lækker mad og dejlige, store og rummelige værelser med gode senge og fantatisk udsigt (jeg havde et værelse på 4. sal med havudsigt og udsigt til Kronborg.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mvbuch
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Mvbuch

Tak for din anmeldelse.

Vi er så glade for at I havde et fantastisk ophold hos os, og vi håber naturligvis at vi kan få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Vi havde en rigtig dejlig oplevelse. Der er ikke en finger at sætte på noget. Vi nød opholdet 100% med fantastisk lækker aftenmenu og morgenmad. Anderledes oplevelse at være i udendørs spa i regnvejr. Vi kommer helt sikkert igen

Tak, Bissen01

Kære Bissen01

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som vi glæder os til at dele med vores kollegaer.

På glædeligt gensyn!