Anmeldt for 1 uge siden

Kære Michael

Vi skylder dig og dit personale stor ros for vores weekendophold, kæmpe ros til receptionisten som tog vældig godt imod os ved ankomst, ja selv rengøringsdamen vi mødte på vores vej, smilte og sagde pænt goddag og velkommen, ikke noget man oplever særligt tit

Tak til opgraderingen af værelset som vi nød rigtig meget, sidst men ikke mindst så var der stor begejstring for maden og den gode betjening vi fik i restauranten

Vi vil til hver en tid efter dette besøg varmt anbefale stedet,

Bh Thomas

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Birgitte D
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Bigitte og Thomas

Tusind tak for den flotte anmeldelse, som vi har delt med Michael og hotellets øvrige personale - til stor glæde for alle.

Det vil være en fornøjelse at få lov til at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Hotellet er stort og flot indrettet med farver og møbler der er en blanding af noget classy moderne og det, man ville forvente af et skandinavisk hotel ved en strand. Det er meget flot, og rammerne er rigtig gode. Et standardværelse er ikke udpræget luksus men fornuftigt til prisen, og morgenbuffet’en er meget god og har mange valgmuligheder.

Tak, grylle

Kære Grylle

Tusind tak for din venlige anmeldelse.

Vi er meget glade for at du synes om vores sted, og vi håber at vi får lov til at dig velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Virkeligt skønt sted. Alt er velholdt og super lækkert. Værelserne er skønt indrettet med lækre farver og interiør.
Super spaområde. Lækker restaurant, servicemindede og smilende personale.
Skøn morgenmadsbuffet.
Kan kun anbefales.

Tak, 254majbrittb

Kære 254majbrittb

Tusind tak for din anmeldelse og for din anbefaling.

Vi er meget glade for at I nød jeres ophold, og vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

3 søstre på weekendophold. Haft en fantastisk dejlig weekend...smagfuldt...sødt serviceminded personale...superlækker kobberspa og strand spa..mester Morten i saunagus er en oplevelse værd. Fantastisk mad...som var værd at vente på vi kommer igen.

Tak, Rie R

Kære Rie R

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som vi glæder os til at dele med vores dygtige kollegaer.

På glædeligt gensyn!

Susanne Andersen

3 nætter i en stor suite med meget pæn deko, men men, ærgerligt, at man sætter en billedramme foran fladskærmen, så man IKKE kan bruge tvremoten fra sengen, men må helt op at stå under skærmen for at skifte kanaler eller ændre volumen.

Umuligt at ringe receptionen op.

Hotellet går op i miljøet står der oplyst i en ramme på badeværelset, men SÅ ærgerligt, at rengøringspersonalet ikke holder sig til de regler, men skifter håndklæder selvom de hænger på krogen. Mere ærgerligt, at jeg mister mit private håndklæde, som jeg havde taget med for at skåne hotellets for mit ny farvet hår. Havde ikke gemt mit eget væk, da der netop stod, at man skulle ligge håndklæder på gulvet, hvis man ville have skiftet håndklæder!

Og loftet på badeværelset ku sgu godt lige males pænt. Men heldigvis endte vi ikke som vennen på et værelse som manglede både tapet og maling.

Der var både opmærksomme tjenere og nogle som ku lære noget.

Oksekød kan de stege perfekt, og blødkogte æg var blødkogte, så helt perfekt. Manglede flere alm salater ved frokostbuffen, da flere bestod af blomkål og bønner. Krabber var umulige at spise uden det rigtige værktøj.
Hummerbisque er min livret, men denne var den ringeste jeg har smagt, med klatter som mindede om tomatpure...øv

Fint hotel med flot havudsigt, som fungerede. Kan ikke udtale mig om deres spa afd., da der ikke var tid til at afprøve dette.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, HSloth

Kære HSloth

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Al din feedback er videresendt til alle afdelingsledere, således de kan tage action herpå.

Vi håber at vi kan få fornøjelsen af at kunne byde jer velkommen tilbage, således vi kan give jer en meget bedre oplevelse ved anden lejlighed.