3 søstre på weekendophold. Haft en fantastisk dejlig weekend...smagfuldt...sødt serviceminded personale...superlækker kobberspa og strand spa..mester Morten i saunagus er en oplevelse værd. Fantastisk mad...som var værd at vente på vi kommer igen.

Tak, Rie R
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Rie R

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som vi glæder os til at dele med vores dygtige kollegaer.

På glædeligt gensyn!

Susanne Andersen

3 nætter i en stor suite med meget pæn deko, men men, ærgerligt, at man sætter en billedramme foran fladskærmen, så man IKKE kan bruge tvremoten fra sengen, men må helt op at stå under skærmen for at skifte kanaler eller ændre volumen.

Umuligt at ringe receptionen op.

Hotellet går op i miljøet står der oplyst i en ramme på badeværelset, men SÅ ærgerligt, at rengøringspersonalet ikke holder sig til de regler, men skifter håndklæder selvom de hænger på krogen. Mere ærgerligt, at jeg mister mit private håndklæde, som jeg havde taget med for at skåne hotellets for mit ny farvet hår. Havde ikke gemt mit eget væk, da der netop stod, at man skulle ligge håndklæder på gulvet, hvis man ville have skiftet håndklæder!

Og loftet på badeværelset ku sgu godt lige males pænt. Men heldigvis endte vi ikke som vennen på et værelse som manglede både tapet og maling.

Der var både opmærksomme tjenere og nogle som ku lære noget.

Oksekød kan de stege perfekt, og blødkogte æg var blødkogte, så helt perfekt. Manglede flere alm salater ved frokostbuffen, da flere bestod af blomkål og bønner. Krabber var umulige at spise uden det rigtige værktøj.
Hummerbisque er min livret, men denne var den ringeste jeg har smagt, med klatter som mindede om tomatpure...øv

Fint hotel med flot havudsigt, som fungerede. Kan ikke udtale mig om deres spa afd., da der ikke var tid til at afprøve dette.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, HSloth

Kære HSloth

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Al din feedback er videresendt til alle afdelingsledere, således de kan tage action herpå.

Vi håber at vi kan få fornøjelsen af at kunne byde jer velkommen tilbage, således vi kan give jer en meget bedre oplevelse ved anden lejlighed.

Anmeldt d. 10. september 2019 fra mobile enheder

Vi havde købt et spa/Gourmet ophold for 2 dage. Pragtfuld hotel med skønne værelser med udsigt til hav og kronborg. Gode senge og helt fantastik mad. Det sødeste hjerteligt personel alle steder, men men spaen kunne jeg slet ikke bruge pga manglende elevator da spa er i flere plan. Huset har kun 1 elevator til alt og da den gik i stykker en aften er man ilde stet med rolator. Huset har også kun een handicap p plads!! Men ok vi fik en stor og fin kompensation trukket fra regningen, så servicen er bare super. Hotellet kan i høj grad anbefales, hvis du har penge nok, er ung og rørig.

Tak, anne mette n

Kære Anne Mette N

Tusind tak for din venlige anmeldelse og for de pæne ord om vores kollegaer.

Vi er glade for at vi fandt en god løsning på udfordringerne, som vi naturligvis beklager endnu en gang.

Anmeldt d. 5. september 2019

Jeg havde vundet et superior ophold gennem Small Danish hotels. Det var en dejligt værelse med balkon og havudsigt. I opholdet var der også inkluderet en 3 retters menu og morgenmad. Maden var rigtig god og morgenmaden var super. Der var dog et lille men, idet der var meget koldt i restauranterne hvor vi spiste, både om aftenen og om morgenen.

Tak, lisogib

Kære Lisogib

Tusind tak for jeres anmeldelse. Vi er glade for at I havde nogle gode oplevelser hos os, og din feedback om temperaturen i vores restauranter videresender vi til rette afdelingsleder.

Vi håber at vi kan få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 4. september 2019

Vi besøgte badehotellet i april og havde nogle skønne dage. Maden var helt vildt god både om aftenen, men også om morgenen. Det er dog en lidt dyr oplevelse, og vi oplevede desværre, at der var ret mange mennesker i spa-området. Men alt i alt en virkelig god oplevelse! Især i skønt vejr! Book med balkon-udsigt over vandet!

Dato for ophold: april 2019
Tak, simonecB6510SB

Kære SimonecB6510SB

Tusind tak for din venlige anmeldelse.

Vi glæder os over at I havde nogle skønne dage hos os, og vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.