Anmeldt d. 7. oktober 2018

Ankom til hotellet lørdag eftermiddag på et spaophold. Fint værelse med dejlig stor seng og lækre produkter på badeværelset.
Afsted mod spa, som var så proppet at der knapt var plads nogle steder. Der var bare lukket alt for mange mennesker ind på een gang. Når hotellet er helt booket op, bør man ikke lukke dagsgæster ind. Der var forskellige steder med liggestole, men de var alle spærret med håndklæde men uden ejerne. Det var rigtig utilfredstillende.
Vi havde dog en skøn saunagas med havbad - en rigtig god oplevelse, hvor vi var sikret en plads !
Fik 3 retters middag med anden forret end den, tjerneren havde læst op, og koldt kød til hovedret. Der var bare for mange mennesker og selskaber til at de kunne klare det.
Flot morgenmad næste dag men igen alt for mange mennesker og konstant kø til den eneste kaffemaskine, der virkede. Ikke godt nok

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, 553hanned
JosefineL247, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. oktober 2018

Kære Hanne D,

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Vi er kede af at læse om din oplevelse i vores spa og i vores restaurant, hvorfor vi sender din feedback videre til vores spachef og F&B chef med det samme.

Vi er blevet klar over problemet med vores kaffemaskine og vi beklager selvfølgelig mange gange. Vi har i den forbindelse bestilt 4 nye kaffemaskiner, som vi forventer er oppe og køre inden udgangen af denne måned.

Vi håber, at vi kan få fornøjelse af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Det er ren selvforkælelse med et ophold på Marienlyst Strand- og badehotel, hvor vi har grinet og hygget - samtidig med hotellet har budt på saunagus, lækker spa med verdens bedste udsigt til Kronborg, masser af champagne og ikke mindst en lækker middag i brasseriet. Kommer helt sikkert på besøg igen!

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, mhf159
JosefineL247, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. oktober 2018

Kære Mhf159,

Tusind tak for din skønne anmeldelse - som naturligvis er blevet delt med mine dygtige kollegaer.

Vi er så glade for, at I havde en fantastisk weekend hos os og vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 26. september 2018 fra mobile enheder

Jeg har nu en gang om måneden forkælet mig selv med en spadag. Det er hver gang en dejlig oplevelse. Særlig saunagus kan anbefales.
Jeg har tilkøbt frokost hver gang og denne kunne godt forbedres. Salaten er ikke helt frisk og det er samme menu, det har det i hvertfald været de 3 gange jeg har været der. Det ville være skønt hvis maden matchede prisen på de 150kr

Tak, kromannsams
JosefineL247, Guest Relations Manager hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. oktober 2018

Kære Pernille,

Tak for din anmeldelse og dine besøg i vores Strandspa.

Vi arbejder altid på forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel, hvorfor vi sætter stor pris på din feedback og videresender den til vores spachef og køkkenchef med det samme.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 14. september 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte Marienlysts nye spaafdeling samme uge, som det åbnede i januar 2018. Desværre var vandet ikke helt opvarmet i alle badene. Spachefen, en handlekraftig og serviceminded dame, var ikke i tvivl, vi fik straks tilbudt en ny dag efter vores valg endda incl frokost med vin og kaffe (som plaster på såret). I går blev vi ikke skuffede. Alt fungerede, alt var lækkert, varmt vand, bobler, pragtfulde saunaer og personalet gjorde hele tiden alt hvad de kunne for at alle skulle føle sig godt tilpas og nyde det.

Tusinde tak for den dejligste dag.
Vi kommer helt sikkert tilbage.

1  Tak, Lisbeth F
JosefineL247, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. september 2018

Kære Lisbeth F,

Det er os der takker! Tusind tak for jeres besøg og for at I har taget jer tid til at skrive denne meget fine anmeldelse.

Vi er så glade for, at I havde den dejligeste dag hos os og vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 11. september 2018 fra mobile enheder

Prisen er lidt høj, men service er i top. God mad på restaurant, lækkert værelse dog med mindre fejl og mangler. Virkeligt lækkert spa område med mange muligheder og super service fra personalet. Vi kommer helt sikkert tilbage igen

1  Tak, davidsC2791PU

Kære David S,

Mange tak for din venlige anmeldelse i forbindelse med jeres ophold.

Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel. Skulle du have lyst til at uddybe din anmeldelse, hører jeg meget gerne fra dig på jl@marienlyst.dk.

Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.