Anmeldt d. 19. juni 2018 fra mobile enheder

Spa opholdet var i sig selv fin nok. Men det var umuligt at checke in klokken 15, da vejene var spærret (til 1525, vi kunne vente op til klokken 16) Marienlyst gav kommunen skylden og havde meddelt vi ikke kunne komme før 15! fordi vejene var spærret. Vi fik endelig lov til at checke ind, vores 3 personers værelse var med dobbeltseng og en smal sofa, ikke en sovesofa, en sofa! 1861 restauranten gav os en så dårlig en service at vi skippede desserten, en af tjenerne rullede øjne da vi bad om ekstra brød, den anden spildte en del af maden og tørrede det ikke op, tjeneren ved navn Ohi grinte bare flabet og beregnede ekstra vin og to ekstra sodavand på regningen, som vi så skulle tilbage og fikse. Det var jo bare et mindre beløb sagde han og blev med med at diskutere indtil vi faktisk tænkte han var noget ustabil. Virkelig dårlig service. Har aldrig oplevet lignende. Hilsen Serviceøkonomen!

4  Tak, niniathari
Josefine L, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2018

Kære Niniathari,

Tak for din anmeldelse.

Vi er ærgerlige over, at læse om jeres oplevelse og selvfølgelig også, at I måtte starte jeres spaophold med at vente på at vejen til Marienlyst Strandhotel blev åbnet. Vi havde i god mening kontaktet alle vores gæster på forhånd og gjort dem opmærksomme på det Europæiske mesterskab i Ironman. Da kommunen i de forgangne år har åbnet for vejene kl. 15:00, regnede vi naturligvis også med, at det ville gælde for i år.

Jeres oplevelse i Brasserie 1861 er under vores vanlige standard og vores direktør Michael Lauritsen, vil derfor meget gerne i kontakt med dig. Han kan kontaktes på ml@marienlyst.dk.

Anmeldt d. 17. juni 2018 fra mobile enheder

Havde glædet mig til hyggeligt luxus ophold
Men det blev spoleret af en nat uden søvn pga Lugt af slam fra kloakken fra badeværelset (værelse nr 576 - )der kunne ikke lukkes af - da det var integreret i værelset .

Før det var vi blevet tildelt et bord i restauranten hvor jeg var klemt fuldstændig inde .... ingen gæster skal sidde sådan på en restaurant med den standard og priser .
Personalet var venligt og den nye spa oplevelse var lækker .

1  Tak, JudyDolling
Josefine L, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2018

Kære JudyDolling,

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Vi er naturligvis kede af, at læse om din oplevelse af jeres værelse og i Brasserie 1861. Vores direktør Michael Lauritsen, hører meget gerne fra dig og han kan kontaktes på ml@marienlyst.dk.

Anmeldt d. 12. juni 2018 fra mobile enheder

Et fantastisk sted at komme væk og slappe lidt af, spa afdelingen er fantastisk og man spiser godt i restauranten.
Rengøring på altanen på værelset haltede lidt, men ellers tip top..
Gode parkerings muligheder og en fantastisk natur.

Dato for ophold: juni 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, JesperS245
Josefine L, Guest Relations Manager hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juni 2018

Kære Jesper S,

Tusind tak for denne fine og udførlige anmeldelse efter jeres ophold på Marienlyst Strandhotel. Jeg er overbevist om, at fremtidige gæster vil få glæde af at læse den.

Vi sætter pris på din feedback, som vi sender videre til vores Housekeeping Manager med det samme.

Vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 6. juni 2018

Vi boede i et skønt nyrenoveret værelse i klassisk badehotelstil med udsigt til strand, havn og Kronborg.

Faciliteterne er super og lever op til værelset, beliggenheden suveræn og de fleste medarbejdere meget venlige og servicemindede. Dog var der alt for mange gæster i det udendørs spa-område og kun 4 liggestole. Det var lidt irriterende at kigge på tomme liggestole, spærret med håndklæder, så vi blev mindet om tilstandene i "charter"-land. Der burde være et reserveret område til overnattende hotelgæster, så det er muligt at udnytte faciliteterne uden at føle sig som sild-i-en-tønde. Derfor kun 4 stjerner!

Man skal også være opmærksom på, at omend værelser er rigtig pæne, så er der ikke aircondition. Værelset var virkelig varmt da vi ankom om eftermiddag (og altandøren var lukket og gardinerne trukket fra, så solen havde maximal lejlighed for at varme rummet op), Vi troede dog at en åben altan og den roterende fane ville sænke varmen i løbet af natten, men om morgenen vågnede vi op meget svedige.

De tre rettes menu på restauranten var rigtig velsmagende og brunchen næste morgen ligeledes en meget dejlig oplevelse.

Tak, kravnkilde
Josefine L, Guest Relations Manager hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juni 2018

Kære Anita R,

Tusind tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Vi er rigtig glade for, at I havde et dejligt ophold hos os, og at I synes om et af vore værelser, vores Strandspa, maden i Brasserie 1861 samt vores store morgenbuffet.

Lørdage & helligdage er vores Strandspa kun åbent for boende gæster og din øvrige feedback, sender vi naturligvis videre til vores spachef med det samme.

Alle vores værelser er udstyret med en elektrisk loftventilator, som kan være behjælpelig med at skabe en god temperatur i værelset.

Vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 3. juni 2018

Min mor og jeg har været på hotellets spa, hvor vi tilbragte en hel dag. Spa området er helt nyt og lækkert med lækker udsigt. Desuden havde de en lækkert frokost. Alt i alt et lækkert spaophold som jeg ville give 4 stjerner, vi ender dog på 5 stjerner grundet det søde og fantastiske personale i spaområdet.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, Ivana T
Josefine L, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juni 2018

Kære Ivana T,

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse af jeres besøg i vores nyåbnede Strandspa.

Det er en fornøjelse at læse om jeres oplevelser fra start til slut og det hele er naturligvis blevet videresendt til mine dygtige kollegaer i spaen - til stor glæde for alle.

Vi håber meget, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.