“Humor og fantastiske kager”
Anmeldelse af Kagefryd

Kagefryd
Beskrivelse: Velkommen til Kagefryd. Et univers af smukke kager, kage-bage kurser og spændende historier. Kager bages i mange former og farver. Hos Kagefryd er en kage “ikke bare en kage” , men stor passion, æstetik og kvalitet. Vi er ikke bare en cafe men derimod et kageværksted - vi laver din drømmekage om det er til bryllup, konfirmation eller fødselsdag. Kom ind og smag vores dejlige kager.
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Venligt personale med humor og de er klar til at hjælpe dig med valget af kager, for der er meget lækkert at vælge i mellem! Vi fik deres cheesecake med passionsfrugt og franske citrontærte, begge alle pengene værd!
Udenfor sidder man ikke optimalt, men det smager kagerne jo ikke dårligere af. Klart et besøg værd!

Tak, nuuna1984

Anmeldt 31. juli 2021

Excellent kage og service
Lækker anretning. De flotteste hjemmelavede kager som vi bare var for mætte til at kunne spise efter morgenmads tallerken. Afstemte mængder på den individuelle tallerken. Min laktose intolerante kæreste fik super anbefalinger og muligheder for at få andet end ost og skyr på sin anretning. Varme anbefalinger herfra og jeg glæder mig til næste besøg

Dato for besøg: juli 2021
Tak, sunies2018
Anmeldt 6. december 2020

Dejlig kffe og dejlig hjemmebagt kage - hvad kan man forlange mere. Hagefryd er centralt beliggende på Helsingørs gågade - Stengade i et gammelt nyrenoveret hus

Dato for besøg: december 2020
2  Tak, Steen Withen N
Anmeldt 26. september 2020 fra mobile enheder

En formiddag med Covid-19 restriktioner og derfor skulle vi ud og have noget morgenmad. Valget faldt på Kagefryd. Med maske gik vi ind for at bestille deres “morgentellerken” og latte. Først kom kaffen og mere en 15 min efter kom morgenmaden, ja der vil sige noget af den, for den unge dame kunne informere mig om at den manglede croissant, som hører med i prisen, var udsolgt, men jeg kunne købe “en lidt større croissant?! Vi blev lidt overraskede over denne melding, da det ville være på sin plads at få de meldinger inden man bestiller?! Smør havde man også lige glemt, og osten tilmed. Alt imens blev kaffen kold!
Nej - det var unægteligt en forvirret og rodet affære! Smagte udemærket og jeg må sige at kaffen, uagtet den blev kold fordi det var rodet og forvirret, hører til en den rigtig gode ende! Den alene får to af de tre stjerner.
Der er absolut rum for forbedring, men da kvaliteten af maden er i top, så er der håb!
Prisen var i den høje ende, og kan forsvares igen hvis der er styr på sagerne.
Velbekomme......

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, 18uffek
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig hyggelig café med god hjemmelavet kage, chai og kaffe. Eneste lille men er, at der bliver spillet covernumre.

Tak, svennonboe

Rejsende, der kiggede på Kagefryd, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Kagefryd? Fortæl om dine oplevelser!