TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

“Lækker mad til fornuftig pris ”
Anmeldelse af Vores Skotterup

Vores Skotterup
Beskrivelse: Hos Vores Skotterup kan du forvente en sanserig oplevelse, hvor dine smagsløg bliver forkælet med nordisk gastronomi i særklasse. Vores unikke placering direkte ud Øresund til giver dig desuden mulighed for at nyde vandet, mens vi serverer vores smagfulde og velafstemte retter.

Vi spiste en 3 retters menu og blev så begejstrede for den lækre mad at vi besluttede vi ville ha deres ud af huset nytårsmenu.
Hold op hvor var det lækkert og helt tilpas portioner. Super nemt at anrette også - begrænset med arbejde selv for 4 retter.
Super begejstring hos vores gæster også.
4 retter for 365 af den kvalitet er vitterlig værd også at komme tilbage for.

Tak, HeidiN384

Anmeldt 8. december 2019

Vi havde bestilt bord til julebuffet for 4 en lørdag i december, men da vi ankom var julebuffeten kun ud af huset (på hjemmesiden står der, at julebuffet ud af huset er til min. 8 personer, skrevet i parantes under beskrivelse af menuen).
Vi bestilte så 3 forskellige små frokostretter, som var smurt på tørt rugbrød. Vi kunne ikke få juleøl, men tjeneren oplyste, at vi kunne få snaps og de havde nogle forskellige snapserester, som skulle udryddes.
Samlet set en skuffende oplevelse.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 962keldb
Andreas S, Ejer hos Vores Skotterup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2019

Hej Keld

Er ked af at høre i har haft en ærgelig oplevelse på vores restaurant! Det er aldrig sjovt når man gør sit bedste. Vi tager dit skriv til efterretning.

Ift. julebuffetten synes jeg du er lidt uretfærdig overfor os. Der står med samme størrelse skrift som alt andet øverst på menuen, at det kun er ud af huset. Jeg vil være ked af, hvis det er denne misforståelse der danner grund for din/jeres oplevelse. Håber derfor i vil give os en chance en anden gang, hvor vi selvfølgelig vil gøre jeg første oplevelse til skamme.

Mvh
Andreas

Anmeldt 4. december 2019

Synes helt klart folk skal prøve vores Skotterup super lækkert sted, med lækkert mad og udsigt. Deres personale er flinke og levere super service.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Svare2906
Anmeldt 4. december 2019

Dejlige retter, hvor man tydeligt kunne mærke at der blev benyttet helt friske råvare og hvor kvaliteten var i top.
Derudover er det rigtig hyggelige lokaler med udsigt til havet og det var sammen med maden med til at gøre det til et rigtig dejligt restaurantbesøg.

Dato for besøg: september 2019
Tak, JeppeF36
Anmeldt 4. december 2019

Enkel og lækker mad med friske råvare til en rigtig god pris.
Havde kørt forbi stedet mange gange før jeg fik booket et bord og det fortryder jeg, at jeg ikke gjorde før.
Fantastisk oplevelse og rigtig god betjening
jeg kommer helt sikkert igen :)

Dato for besøg: november 2019
Tak, Fredeaa

Rejsende, der kiggede på Vores Skotterup, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Vores Skotterup? Fortæl om dine oplevelser!