TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

“Lækker mad til en lækker pris”
Anmeldelse af Vores Skotterup

Vores Skotterup
Beskrivelse: Hos Vores Skotterup kan du forvente en sanserig oplevelse, hvor dine smagsløg bliver forkælet med nordisk gastronomi i særklasse. Vores unikke placering direkte ud Øresund til giver dig desuden mulighed for at nyde vandet, mens vi serverer vores smagfulde og velafstemte retter.
Anmeldt 4. december 2019

Synes helt klart folk skal prøve vores Skotterup super lækkert sted, med lækkert mad og udsigt. Deres personale er flinke og levere super service.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Svare2906

Anmeldt 4. december 2019

Dejlige retter, hvor man tydeligt kunne mærke at der blev benyttet helt friske råvare og hvor kvaliteten var i top.
Derudover er det rigtig hyggelige lokaler med udsigt til havet og det var sammen med maden med til at gøre det til et rigtig dejligt restaurantbesøg.

Dato for besøg: september 2019
Tak, JeppeF36
Anmeldt 4. december 2019

Enkel og lækker mad med friske råvare til en rigtig god pris.
Havde kørt forbi stedet mange gange før jeg fik booket et bord og det fortryder jeg, at jeg ikke gjorde før.
Fantastisk oplevelse og rigtig god betjening
jeg kommer helt sikkert igen :)

Dato for besøg: november 2019
Tak, Fredeaa
Anmeldt 4. december 2019

Fantastisk dejlig mad til fair priser. Ungt friskt personale der har styr på sine ting, hvilket gør oplevelsen endnu bedre!

Dato for besøg: september 2019
Tak, KritikerN2019
Anmeldt 4. december 2019

Lækker mad og dejlig stemning!
Kan absolut anbefales at besøge denne perle. Vi ses meget snart igen :)

Dato for besøg: december 2019
Tak, Jeanmarcnouard

Rejsende, der kiggede på Vores Skotterup, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Vores Skotterup? Fortæl om dine oplevelser!