TripAdvisor
Søg

“En skjult perle”
Anmeldelse af Vores Skotterup

Vores Skotterup
Beskrivelse: Hos Vores Skotterup kan du forvente en sanserig oplevelse, hvor dine smagsløg bliver forkælet med nordisk gastronomi i særklasse. Vores unikke placering direkte ud Øresund til giver dig desuden mulighed for at nyde vandet, mens vi serverer vores smagfulde og velafstemte retter.
Anmeldt 28. oktober 2019

Spændende og fantastisk mad. Enkelt, men råvaren tro. Vi har nydt deres menuer flere gang og aldrig været skuffet. Rigtig god mad til en meget fornuftig pris samt god betjening.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Linda B

Anmeldt 16. oktober 2019

Den 10/10 fik vi stedet oktober menu. Dejlig jordskokke suppe med enkelt kammusling, Et stykke kalvemørbrad (langtidsstegt) m/bagt rødbede og pommes anna (kold), De kom hurtigt med et par nye varme. God stempelkaffe. De mangler flere forskellige avec. Deres lokaler er rigtig hyggelige.
Også denne gang et lille minus til drengene, der kører stedet. Vær hele tiden tilstede for gæsterne. Vær professionelle f.eks. sukkerskeen, skal ikke også bruges i kopperne.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Henrik W
Andreas S, Ejer hos Vores Skotterup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. oktober 2019

Hej Henrik

Ked af at, der har været et par svepsere ved jeres besøg. Håber alligevel i vil komme igen, så vi kan gøre der perfekt næste gang :)

God dag.

Mvh

Anmeldt 22. juli 2019 fra mobile enheder

Skotterup havde ikke fået annonceret, at man havde lukket om mandagen. Og man havde åbenbart glemt det, da man accepterede vores booking. Så vi var helt alene i restauranten, hvor der kun var le chef - resten af personalet skulle først komme til aftenserveringen. Men vi blev godt og venligt betjent, og maden er fremragende. Vi fik begge rødspættefiletten, et par af dem var lidt tynde og derfor lidt tørre i stegningen. Til gengæld var de medfølgende rejer helt i top, faste og velsmagende. Vi kommer nok tilbage en anden god gang. Anbefalelsesværdigt!!

Tak, nihaje
Anmeldt 22. juli 2019

Fint sted med rigtig god mad til en fornuftig pris og høflig betjening. Alt i alt en god oplevelse :-)

Tak, Idakiha
Anmeldt 19. juli 2019 fra mobile enheder

Vi fik juli menuen

Kammusling
BBQ svinebryst
Koldskål

Egentlig ikke lige noget der ringede men vi har efterhånden fået Rib-eye nok :).

Maden var virkelig god
Forret var musling med agurkesuppe og meget delikat
Hovedret var langtidsovnbagt gris med en dejlig lidt spicy BBQ og smagte virkelig godt.. selvom det var en lidt sjov blanding

Desserten var sublim
Lækker hjemmelavet hindbæris med en koldskål-sifon

En superlækker rose gik genialt til maden

Betjeningen var i top

298.- for de 3 retter føltes billigt

Kan vores Skotterup holde det kulinariske niveau og sikre lidt mere hygge i gården
Måske et par duge og lidt levende lys så skal du bestille tid for at få plads her i sæsonen

Lars & Lena
Lyngby

Tak, 404larsf

Rejsende, der kiggede på Vores Skotterup, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Vores Skotterup? Fortæl om dine oplevelser!