“Dejligt sted!”
Anmeldelse af Vores Skotterup

Vores Skotterup
Beskrivelse: Hos Vores Skotterup kan du forvente en sanserig oplevelse, hvor dine smagsløg bliver forkælet med nordisk gastronomi i særklasse. Vores unikke placering direkte ud Øresund til giver dig desuden mulighed for at nyde vandet, mens vi serverer vores smagfulde og velafstemte retter.
Anmeldt 22. juli 2019

Fint sted med rigtig god mad til en fornuftig pris og høflig betjening. Alt i alt en god oplevelse :-)

Tak, Idakiha

Anmeldt 19. juli 2019 fra mobile enheder

Vi fik juli menuen

Kammusling
BBQ svinebryst
Koldskål

Egentlig ikke lige noget der ringede men vi har efterhånden fået Rib-eye nok :).

Maden var virkelig god
Forret var musling med agurkesuppe og meget delikat
Hovedret var langtidsovnbagt gris med en dejlig lidt spicy BBQ og smagte virkelig godt.. selvom det var en lidt sjov blanding

Desserten var sublim
Lækker hjemmelavet hindbæris med en koldskål-sifon

En superlækker rose gik genialt til maden

Betjeningen var i top

298.- for de 3 retter føltes billigt

Kan vores Skotterup holde det kulinariske niveau og sikre lidt mere hygge i gården
Måske et par duge og lidt levende lys så skal du bestille tid for at få plads her i sæsonen

Lars & Lena
Lyngby

Tak, 404larsf
Anmeldt 15. juli 2019

Flotte omgivelser, god mad og sød betjening.
Jeg kan stærkt anbefale serano til forret, og tun til hovedret.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Kasper L
Anmeldt 11. juli 2019 fra mobile enheder

Fantastisk mad, fantastisk service og fantastiske omgivelserdet er helt klart et sted man skal besøge, hvis man er glad for god mad

Tak, sebastiannicolain
Anmeldt 10. juli 2019

Jeg manglede et sted og spise med kæresten sidste weekend, men uden at det skulle koste en bondegård.
Derfor faldt jeg over vores skotterups 3-retters til 298 kr. Det besluttede vi os så for at prøve, og hold da op det fortrød vi ikke!
Super venlig samt sød betjening, og maden var topklasse. Har før oplevet at skulle betale meget mere men for en ringere kvalitet af mad.
Vi kunne forstå på den søde tjener at der lige er kommer nye ejere, så her kommer vi helt sikkert igen!

Tak, lauraaskov

Rejsende, der kiggede på Vores Skotterup, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Vores Skotterup? Fortæl om dine oplevelser!