“Dejlig mad og god betjening”
Anmeldelse af Den Glade Tallerken

Den Glade Tallerken

Vi var et selskab på 4 personer - 2 valgte steaks og 2 valgte forretten moules opgraderet til hovedret. Al mad var perfekt og betjeningen var yderst professionel. Vinen var også perfekt. Vi havde en dejlig aften og kommer igen

Dato for besøg: september 2020
Tak, Steen Withen N

Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Her serveres dejlig frokost - smørebrød som er velsmagende og vel anrettet. Et stykke pr. Tallerken og ren bestik til hvert anretning. Venlig og opmærksom betjening.

Tak, 621larsm
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Perfekt ,ja så kort kan det beskrives.vi fik det bedste måltid mad man kan ønske sig.Betjeningen var ligeledes i topklasse.Kan varmt anbefales.

Tak, henrikl434
Anmeldt 11. juli 2020 fra mobile enheder

Desværre faldt standarden med de tidligere ejere, men da der er kommet nye ejere til, valgte vi at give Den Glade Tallerken en chance til - og hold nu op en opgradering! Fantastisk mad og service! Vi ses snart igen!

Tak, mathiasjohan
Anmeldt 29. juni 2020

Absolut et af de bedste steder for en frokost - flotte stykker smørrebrød til absolut konkurrence dygtige priser og med en strålende betjening. Det er helt sikkert ikke sidste besøg !

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, StigS109

Rejsende, der kiggede på Den Glade Tallerken, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune
Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Den Glade Tallerken? Fortæl om dine oplevelser!