“Helt klart et besøg værd..”
Anmeldelse af Den Glade Tallerken

Den Glade Tallerken

En virkelig lækker menu vi fik serveret i forbindelse med et ophold.. en Velkomstdrink med lækre salte snack.. 3 retter bestående af koldrøget laks, langtidsstegt kalvespidsbryst og rabarberdessert til slut..
Udover en enorm lækker og veltilrettelagt middag, var servicen samtidig i top.. en smilende, humoristisk og imødekommende tjener, som sørgede for, at vores aften var perfekt og vi aldrig manglede noget!

Tak for lækker mad og service!

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Maria A

Har netop besøgt stedet som ligger i forbindelse med Hotel Hamlet. Lige midt i gågaden.
Restauranten serverer dejlig mad og vin til fornuftige priser.
Service var god, men den forholdsvis nye tjener havde meget travlt. Lidt mere hjælp og andre var ikke gået forgæves. Vi fik dog en super service.
Restauranten kan anbefales med find et andet hotel.

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, Engtorp
Anmeldt 13. august 2019

Vi er kommet her nu flere gange både som par men også som familie og det lever op til forventningerne hver gang. Det er ikke særlig dyrt, men virkelig godt. Friskt og lækkert og så sødt personale.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Laura A
Anmeldt 8. august 2019 fra mobile enheder

Wauw, hvor blev jeg overrasket over jeres fantastiske gourmet smørrebrød. Sådan noget lækkert smørrebrød har jeg aldrig spist før! Og servicen var i top af tjener der var fra Bulgarien tror jeg nok. Hun var simpelthen fantastisk.
Jeg kommer igen til frokost i dag

Dato for besøg: juli 2019
Tak, nicolesantos1000
Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

Maden er udsøgt og meget lækker og flot tilberedt. Servicen var i top!!!
Udefra kommer stedet ikke til sin ret, for inden for er der rigtig hyggeligt og så er der bagved en hyggelig gårdhave med læ hvor man kan nyde den lækre mad som virkelig er god.
Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, SteenJacobsen

Rejsende, der kiggede på Den Glade Tallerken, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Den Glade Tallerken? Fortæl om dine oplevelser!