TripAdvisor

“Lækker mad”
Anmeldelse af Den Glade Tallerken

Den Glade Tallerken
Anmeldt 6. juli 2019

Den glade tallerken er helt sikkert et sted vi skal besøge igen,
Vi fik risotto kugler til forret med en sprød salat og estragon mayo
Til hovedret fik wiener snitzel og Rib Eye
Kærlig hilsen til Maria og crew fra
Cecilie, Marianne og Jens

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Jens N

Anmeldt 30. juni 2019 fra mobile enheder

Vi kom tilfældigt forbi og sikke er held. Helt utrolig lækkert smørrebrød. Friskt, lunt og lækkert - serveret af den sødeste opmærksomme tjener.
Kan varmt anbefales!

Dato for besøg: juni 2019
Tak, lotteh876
Anmeldt 22. juni 2019 fra mobile enheder

Vi var et selskab på 20 og havde derfor bestilt på forhånd. Det mærkede vi ikke noget til. Hovedretterne blev serveret i to omgange, så de første gæster, som fik (verdens mindste) rødspætte endte med kold fisk, inden resten af bordet fik deres ret. Saucerne var kolde og blev sendt ud igen og desserterne bestod af mere flødeskum end dessert. Personalet talte kun engelsk og restauranten virkede som en turistfælde. Jeg bor i Helsingør og har spist her flere gange dengang det hed Madame Sprunck og var en god restaurant - jeg kan desværre ikke længere genkende stedet.

Dato for besøg: juni 2019
2  Tak, 16lise09
Anmeldt 4. juni 2019

Madam Spunk har skiftet navn... Det fandt vi ud af, da vi skulle have en hurtig omgang mad, før biografen. God service. Og lækker mad.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 111jesperc
Anmeldt 21. maj 2019 fra mobile enheder

Restauranten ligger i de hyggelige små gader i Helsingør, tæt på stationen og slottet. Menukortet er småt og overskueligt og betjeningen er tilstedeværende og international. Vores tjener talte engelsk med os, og tysk med bordet ved siden af De fik wienerschnitzel, og var meget begejstrede
Vi valgte dagens ret, som var Ribeye med en ekseptionelt god hjemmelavet bearnaise. Og SIKKE en mør bøf! Vi glæder os allerede til at komme igen ❤

Dato for besøg: maj 2019
Tak, annahH4183AK

Rejsende, der kiggede på Den Glade Tallerken, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Den Glade Tallerken? Fortæl om dine oplevelser!