“Skøn stemning og dejlig mad”
Anmeldelse af Jellyfish Elsinore

Jellyfish Elsinore

Havde en hyggelig tur til denne skønne lille perle af en fiske restaurant - dejlig stemning, flot indretning og rigtig fin mad - fik sushi og fiskesuppe

Tak, Nicoline-pigen

Hvor er vi heldige! Helsingør har fået en fiskerestaurant med skøn mad, super hyggelig uformel stemning og indretning. Vi er lige kommet hjem fra vores første besøg og kommer helt sikkert igen. Klar anbefaling herfra.

1  Tak, CMA3000
Anmeldt 7. august 2019

Vi besøgte Jellyfish i sidste uge for første gang, men helt sikkert ikke for sidste. Dette relativt nye sted i Helsingør er perle, med sit fisk- og skaldyrskoncept, sin hyggelige og smagfulde indretning, og en service der er nærværende og personlig. Da vi besøgte stedet, var det det et rent familieforetagende med “hele” familien involveret i køkkenet og i restauranten, hvilket gav en super uformel og hyggelig stemning - men stadig professionel.
Retterne der serveres er smukke og velsmagende, og der er absolut balance i pris/kvalitet forholdet..
En helt igennem god oplevelse..

1  Tak, MMAD19
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Hos jellyfish fik jeg mit livs bedste fish and Chips. Så man kan kun være glad for dette hyggelige spisested.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, kennethobeling
Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

Så hyggeligt et sted, fantastisk fiskeretter, go vin og super betjening skal helt sikkert derind og spise næste gang jeg kommer forbi Helsingør

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Kirsten J

Rejsende, der kiggede på Jellyfish Elsinore, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Jellyfish Elsinore? Fortæl om dine oplevelser!