“Lækkert sted, men skår i glæden”
Anmeldelse af Strejf

Strejf
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Det positive først - rigtig hyggeligt sted, dejlige omgivelser, venlig og god betjening og velsmagende mad.

Så alt i alt opskriften på hvad der burde være en perfekt frokost. Dog vil jeg sige, at jeg bliver lidt bekymret når jeg finder ret mange “smadrede” muslinger, og tre der var helt lukkede i min Moules frites.

Kald mig bare sart, men frygten for en god gang skaldyrsforgiftning tog lige toppen af madglæden.

Så det var ærgerligt, for det var ellers et super lækkert sted.

Tak, B8265QGdaniels

Anmeldt 4. juni 2021

Altid super lækkert mad og det skønneste personale.
Er kommet der flere gange og det har aldrig skuffet.
Virkelig et besøg værd

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Snigeren27
Anmeldt 10. oktober 2020

Flink og professionel betjening og dejlige friske og indbydende retter. Godt håndværk i køkkenet retfærdiggør at priserne er noget højere end de fleste andre steder i området. Anbefales.

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, daytripperDK
Anmeldt 19. september 2020

Det var min fødselsdag, og gemalen havde bestilt østers til forret, som vi drak en tør Cava til. Gemalen elsker fisk, så han tog månedens tre retters fiskemenu: Rimmet laks, grillet makrel og stegt slethvar. Jeg 'nøjedes' med grov kalvetatar, og den og det festlige og smukt anrettede tilbehør sendt mig til himlen - næsten. Vi er ikke til desserter, og der var heller ikke 'plads' til os. Meget sød betjening, der dog ikke vidste, hvor østersene var fra. Nå, det vigtigste var også, at de smagte godt, og som alt det andet var de smukt anrettet.
En særdeles tilfredsstillende aften. Så altså vores 1. besøg, men bestemt ikke det sidste.
Det kan i øvrigt anføres, at atmosfæren i restauranten er dæmpet og behagelig og der var virkelig pænt besøg denne torsdag aften.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, AliceR2
Anmeldt 12. september 2020

jeg fik månedens menu, som altid er fin, hvis du altså er til fisk. alle borde med fisk fik en vinkøler til hvidvinen, men ikke jeg ? anbefales alligevel.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, tyrolsgade

Rejsende, der kiggede på Strejf, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Strejf? Fortæl om dine oplevelser!