TripAdvisor
Søg

“perfekt”
Anmeldelse af Strejf

Strejf

månedens menu helt i top, alle 3 retter, men næsten det bedste var det medfølgende brød, helt usædvanligt velsmagende

Dato for besøg: november 2019
Tak, tyrolsgade

Anmeldt 16. oktober 2019

Signatur menuer i topklasse samt spændende a la carte retter og vine. Aftener med menu og pianist er en oplevelse

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Tonny P
Anmeldt 7. september 2019 fra mobile enheder

Menukortet består fortrinsvis af fisk, skaldyr og bøffer. Vi valgte at starte med en cocktail. Derefter valgte vi en roast til deling. Maden var veltilberedt og lækker. Der var desværre ikke appetit til dessert. Vi nød meget vores vinduesplads med udsigt til havnen og Sveriges-færgen. Betjeningen var venlig og opmærksom uden at være "for meget". Det er nok en go' ide at bestille bord.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Berit J
Anmeldt 27. august 2019

tredje gang på Strejf. Vi kom for at få roast, havde allerede besluttet hvad vi skulle spise ingen vi kom. Som altid meget smagfuldt og rimeligt mørt. God værdi for pengene. Dog er vin lidt dyrt. God betjening, hyggeligt sted, især hvis man er så heldig at få en plads ved vinduet.
Bestemt ikke sidste gang vi kommer der.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 211mettes
Anmeldt 5. august 2019

Meget hyggelig restaurant, fornuftige priser der afspejler kvaliteten og selvfølgelig venlig betjening. Fortrinlig udsigt til FORSEA - færgerne!
Ejerskabet er den tidligere restaurant Sprunck.
Restauranten ligger i den smukke banegård. Af hensyn til den fredede banegård skal skiltningen af restauranten naturligvis afspejle dette.

Dato for besøg: august 2019
Tak, bschytte

Rejsende, der kiggede på Strejf, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Strejf? Fortæl om dine oplevelser!