“Top betjening”

Café Hyacint
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 12. juli 2019

Mit andet besøg og maden var lige så frisk smurt som jeg husker den fra første besøg... så lækkert... mumsfilibaba. Smørrebrødet er lige tilpas til prisen og personalet er i topklasse... selv når der er mest travlt. Jeg er allerede på vej igen...

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Musse S

Anmeldt 2. juli 2019

Jeres tjener , en ældre herre, med briller, er utrolig uhøflig. Aldrig sætter jeg mine ben der. Og hermed ingen anbefalninger længere.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Stephanieealina
Anmeldt 4. juni 2019 fra mobile enheder

Super lækkert mad og god betjening..rigtig hyggeligt sted...følte sig tilpas og styr på det..godt ude pladser..

Dato for besøg: maj 2019
Tak, mille98
Anmeldt 15. maj 2019

Godt smørrebrød i begrænset udvalg men smart sat op på menukortet så ekspeditionen går hurtigt. Fornuftige priser.
Jeg vender gerne tilbage hertil :-)

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Peter_G_DK
Anmeldt 22. oktober 2018 fra mobile enheder

På torvet i centrum af hyggelige Helsingør finder man denne ganske hyggelige restaurant.
Betjeningen er absolut i top - særdeles venlig og imødekommende.
En ganske glimrende peber steak til en fornuftig pris.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, LarsK51

Rejsende, der kiggede på Café Hyacint, kiggede også på

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Café Hyacint? Fortæl om dine oplevelser!