“Service i top - udmærket mad.”
Anmeldelse af Café Hyacint

Café Hyacint
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 22. oktober 2018 fra mobile enheder

På torvet i centrum af hyggelige Helsingør finder man denne ganske hyggelige restaurant.
Betjeningen er absolut i top - særdeles venlig og imødekommende.
En ganske glimrende peber steak til en fornuftig pris.

Tak, LarsK51

Anmeldt 12. september 2018

Brødet var godt, fiskefileten lun, og pålægget var ikke højt - men det passede mig fint. Sjovt at besøge Helsingør. Her hører der åbenbart en lille øl og en stor snaps til menuen :-) Venlig, svensk betjening... men 85% af kunderne er også svenskere, sagde man.

Tak, aarhus46
Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Det var godt, men ikke noget ud over det sædvanlige.
Serveringen var der intet at udsætte på, selvom de havde meget travlt

Tak, Per Emil E
Anmeldt 10. juli 2018

3 stk. dejligt frisksmurt smørrebrød. der er 3 forskellige sammensætninger af smørrebrødet. Dertil får man en lille fadøl og en snaps.

Tak, Jens J
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Vi bliver altid lige venligt modtaget, og der bliver altid gjort alt for at vi skal få plads - hvad enten vi kommer 5 eller 15, og ikke har tænkt på at bestille bord.
Billigt med 3 stykker smørrebrød en øl/ snaps for 119kr.
Et sted hvor man kan være sig selv

Tak, annedorthem771

Rejsende, der kiggede på Café Hyacint, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Har du været i Café Hyacint? Fortæl om dine oplevelser!