“Godt smørrebrød”

Café Hyacint
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 12. september 2018

Brødet var godt, fiskefileten lun, og pålægget var ikke højt - men det passede mig fint. Sjovt at besøge Helsingør. Her hører der åbenbart en lille øl og en stor snaps til menuen :-) Venlig, svensk betjening... men 85% af kunderne er også svenskere, sagde man.

Dato for besøg: september 2018
Tak, aarhus46

Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Det var godt, men ikke noget ud over det sædvanlige.
Serveringen var der intet at udsætte på, selvom de havde meget travlt

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Per Emil E
Anmeldt 10. juli 2018

3 stk. dejligt frisksmurt smørrebrød. der er 3 forskellige sammensætninger af smørrebrødet. Dertil får man en lille fadøl og en snaps.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Jens J
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Vi bliver altid lige venligt modtaget, og der bliver altid gjort alt for at vi skal få plads - hvad enten vi kommer 5 eller 15, og ikke har tænkt på at bestille bord.
Billigt med 3 stykker smørrebrød en øl/ snaps for 119kr.
Et sted hvor man kan være sig selv

Dato for besøg: juni 2018
Tak, annedorthem771
Anmeldt 14. maj 2018 fra mobile enheder

Bestilte 3 stk smørrebrød, snaps, jeg valgte OP, og øl. Pris 119 kr. Det smagte bedre end jeg havde forventet til den pris. Den røgede laks smagte lidt for meget af citron. Måske var det mig selv der kom lidt for meget på. Fiskefileten smagte virkelig godt. Perfekt stegt, og stadig varm. Æg med rejer var relativt højt belagt. Super. Derudover sød betjening. Alt i alt en god oplevelse mellem 4 og 5 stjerner.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, MaxPanther

Rejsende, der kiggede på Café Hyacint, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Café Hyacint? Fortæl om dine oplevelser!