“Dejlig mad og god betjening”
Anmeldelse af Amici Miei

Amici Miei
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 17. august 2020

Vi fik en herlig anti pasto misto og en dejlig vin.
Rigtig god kvalitet og god betjening, dejlig atmosfære.

Tak, 627vagnc

Anmeldt 15. august 2020

Vi var et ægtepar som havde lyst til en ægte pizza, så vi valgte Amici Miel, som vi har besøgt før. Det var dejlige store pizzaer (næsten for store til en pensionist) og husets vin var god og til en overkommelig pris

1  Tak, Steen Withen N
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækker pizza med rigtig sprød bund og lækkert fyld. Så hvis man er til rigtig sprøde italiensk pizza vil jeg klart anbefale denne restaurant.

Tak, cjenner2907
Anmeldt 30. juli 2020

Fandt papir i min pizza manden smag nu meget godt men man fik det sku lidt dårligt efter papiret kom ind i munden på en

Tak, Bassemusen
Anmeldt 22. juli 2020

Man var ikke i tvivl om at ejer/familie/personale var faktisk italienske....der blev snakket og også skældt ud på charmerende italiensk. Synes nu det var hyggeligt. Maden var min, min pastaret lidt til det jævne, men min teenage søn påstod at det var den bedste pizza han nogensinde havde fået . Alt i alt hyggelig og god oplevelse

Tak, Mariannepetersen

Rejsende, der kiggede på Amici Miei, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Amici Miei? Fortæl om dine oplevelser!