“Forrygende”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Maden er yderst delikat og smuk. Betjeningen er passioneret og autentisk og priserne er bestemt rimelige. Hyggelig familierestaurant.

Tak, DorteB64

Anmeldt 30. december 2019

En helt igennem fantastisk kulinarisk og vidunderlig italiensk oplevelse som efterlader en fuldstændig vild wauu oplevelse som klart kan anbefales.

Dato for besøg: december 2019
Tak, MetteA202
Anmeldt 19. december 2019

Jeg tror aldrig jeg har fået en så velsmagende pastaret. Og prisen syntes jeg også er ok. Betjeningen var venlig og hurtig. Helt sikkert et sted vi kommer igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 147lisen
Anmeldt 2. december 2019 fra mobile enheder

Vi har rejst en del til Italien , Rom især og denne skønne aften fremkaldte dejlige minder. Vi delte først en tallerken med forskellige klassiske italienske forretter - lækkerier. Derefter hjemmelavet pasta med kalvekød, trøffel og en sjat fløde - igen meget lækkert. Vinkortet byder på alt det bedste fra Italien, vi valgte en nero d’davola fra Sicilien til knap kr. 300 et kup ! 14,5 % masser af fedme og fad ! Et lille tip - der er et udvalg af amaro til at slutte en ægte italiensk spiseoplevelse af med !

Dato for besøg: december 2019
Tak, madogrejser
Anmeldt 25. november 2019 fra mobile enheder

Vi fik to gange frokostmenu til 189 kr. Forrret var 4 små retter, capaccio var fin, bruchetta ok men iskold, kalv med tun var lidt tam i smagen, og røget laks serveret med en syntetisk smagende mayonaise. Derefter hovedret - kedeligt kalvekød manglede salt og med dåsechampignons og iskold klat græskarmos med en buket broccoli, gulerod og nogen triste kartofler. Ikke nogen stor frokost, heldigvis en god og billig rødvin at skylle det hele ned med. Men kære køkken, prøv at give det hele lidt mere smag, salt og krydderier og lad være med at sætte noget direkte fra køleskabet på bordet.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 114mettec

Rejsende, der kiggede på Amici Miei, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Amici Miei? Fortæl om dine oplevelser!