“Italienske lækkerier ”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. juni 2019 fra mobile enheder

Her er mulighed for at nyde Italien i Helsingør. Lækker frokost med friske råvare og lækker smagsoplevelser. Et stort udvalg af forskellige øl fra Italien gør at det bliver mere autentisk og kommer derfor gerne igen.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, U1765OTmaxp

Anmeldt 19. maj 2019 fra mobile enheder

Vi kom der to gange på en weekend, fordi manden er så god.
Et lille stykke af Italien midt i Helsingør.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, l_rker
Anmeldt 8. maj 2019

Havde bestilt bord på Amici Meil og set frem til at få bekræftiget de flotte anmeldelser her på tripadvisor. Det fik vi desværre ikke - tværtimod vores to pastaretter hvor fuldstændig smagsløse og en meget trist oplevelse. Det smagte af absolut ingenting - som om man blot havde smidt pasta i en gryde og efterfølgende blandet det med ketchup og lidt creme fraiche og kogt det ud. Det var en stor ærgelse og vi kommer ikke tilbage.

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, viking0
Anmeldt 18. april 2019 fra mobile enheder

God ravioli med fisk, rejer og jomfruhummersauce. Pastaen lidt for al dente, lækkert fyld, gode rejer og skøn velsmagende sauce. Hyggelig stemning.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Pernille J
Anmeldt 25. marts 2019 fra mobile enheder

Jeg er skuffet over mig selv, fordi jeg ikke fik sagt noget til nogen i selve situationen. Men jeg er mest af alt skuffet over den service, der blev tildelt min kæreste og jeg, da vi sidst var ude at spise på Amici Miei. Jeg bemærkede, at alle andre omkring os - inklusive det par, der fik tildelt bordet lige ved siden af - fik serveret velkomstdrink. Det gjorde min kæreste og jeg ikke. Derudover blev fik fra start af ikke gjort opmærksomme på, at en af retterne simpelthen var udgået - selvom den stod i menukortet, og selvom jeg ønskede at bestille den. Da jeg ytrede det over for tjeneren, blev jeg ikke mødt med nogen som helst form for beklagelse.
Min kæreste bestilte en pizza; men han skulle selv bede om de oliedressinger, der ellers som standard bliver serveret til når tjeneren kommer ind med pizzaen.
På intet tidspunkt blev vi spurgt, hvordan maden var, og baseret på alle disse eksempler må jeg konstatere, at Amici Miei ikke længere er et besøg værd. Kvaliteten af deres mad opvejer IKKE for den manglende service. Og da det er en decideret restaurant - og ikke en café - forventer jeg dog et minimum af service og opmærksomhed fra tjenerne.
Min kæreste og jeg følte os rigtig dårligt mødt, og egentlig regulært forskelsbehandlede sammenlignet med de øvrige gæster, hvorfor ingen af os har lyst til at komme der en anden gang.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Tine Marianne N

Rejsende, der kiggede på Amici Miei, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Amici Miei? Fortæl om dine oplevelser!