“Pasta”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 18. april 2019 fra mobile enheder

God ravioli med fisk, rejer og jomfruhummersauce. Pastaen lidt for al dente, lækkert fyld, gode rejer og skøn velsmagende sauce. Hyggelig stemning.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Pernille J

Anmeldt 25. marts 2019 fra mobile enheder

Jeg er skuffet over mig selv, fordi jeg ikke fik sagt noget til nogen i selve situationen. Men jeg er mest af alt skuffet over den service, der blev tildelt min kæreste og jeg, da vi sidst var ude at spise på Amici Miei. Jeg bemærkede, at alle andre omkring os - inklusive det par, der fik tildelt bordet lige ved siden af - fik serveret velkomstdrink. Det gjorde min kæreste og jeg ikke. Derudover blev fik fra start af ikke gjort opmærksomme på, at en af retterne simpelthen var udgået - selvom den stod i menukortet, og selvom jeg ønskede at bestille den. Da jeg ytrede det over for tjeneren, blev jeg ikke mødt med nogen som helst form for beklagelse.
Min kæreste bestilte en pizza; men han skulle selv bede om de oliedressinger, der ellers som standard bliver serveret til når tjeneren kommer ind med pizzaen.
På intet tidspunkt blev vi spurgt, hvordan maden var, og baseret på alle disse eksempler må jeg konstatere, at Amici Miei ikke længere er et besøg værd. Kvaliteten af deres mad opvejer IKKE for den manglende service. Og da det er en decideret restaurant - og ikke en café - forventer jeg dog et minimum af service og opmærksomhed fra tjenerne.
Min kæreste og jeg følte os rigtig dårligt mødt, og egentlig regulært forskelsbehandlede sammenlignet med de øvrige gæster, hvorfor ingen af os har lyst til at komme der en anden gang.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Tine Marianne N
Anmeldt 13. februar 2019

Vi kommer tit på Amici Miei og det er lige godt hvergang, altid god mad og hyggelige omgivelser og mester selv er altid venlig og hyggelig !

Dato for besøg: december 2018
Tak, René F
Anmeldt 27. januar 2019

Jeg har før fået langt bedre Vitello Tonnato. Portionerne var meget store, men desværre og ret smagsløse. Det blev fulgt op med to pastaretter som var ok, men heller ikke mere end ok.
Priserne var i overkanten kvaliteten taget i betragtning

Dato for besøg: januar 2019
Tak, TomRasmussen
Anmeldt 25. november 2018 fra mobile enheder

Dejligt med vi sad ved døren, hvor der kom kold træk ind.

Dejligt sted. God mad og fin betjening. Delte forret og så 2 italienske pizzaer. Ok menu til rimelig penge.

Dato for besøg: november 2018
Tak, kgkrnsnfkxbe

Rejsende, der kiggede på Amici Miei, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Amici Miei? Fortæl om dine oplevelser!