“Et godt sted, som fremstår som et reelt Italienskt sted, blandt andet fordi lokalet er smalt og dybt.”
Anmeldelse af Amici Miei

Amici Miei
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 14. oktober 2018

Personalet er imødekommende og venligt. De taler Itailienskt indbyrdes, dette giver en illusion om Italien. Maden er god, og priserne ok.

Tak, torbenthorsted

Anmeldt 12. oktober 2018 fra mobile enheder

En skøn og varm restaurant med fantastisk mad, dejlig venlig betjening. Selvom vi ikke havde bestilt bord og ser næsten var fyldt fandt de hurtig et nord til os. Vores mad smagte pragtfuldt og der var .ere end rigeligt af den. Betjeningen yderst venlig og smilende. Kan varmt anbefale denne hyggelige restaurant.

Tak, Majlund
Anmeldt 9. oktober 2018

Her er kokken , ejeren og betjeningen fra Italien. Betjeningen god og ventetiderne helt rimelige i forhold til madens kvalitet.
Portionerne er rigelige og talerknerne varme - just go

Tak, CassaMann
Anmeldt 24. september 2018 fra mobile enheder

Det er god mad..vi fik pasta med laks og den var super...servicen er ikke så god mere som den har været.

Tak, mille98
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed og lækkerier Italiens inspireret.
Vi kommer der ofte og bliver aldrig skuffet.

Smag deres pizzaer - det er toppen.

Tak, kgkrnsnfkxbe

Rejsende, der kiggede på Amici Miei, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Amici Miei? Fortæl om dine oplevelser!