“God mad”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 24. september 2018 fra mobile enheder

Det er god mad..vi fik pasta med laks og den var super...servicen er ikke så god mere som den har været.

Tak, mille98

Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed og lækkerier Italiens inspireret.
Vi kommer der ofte og bliver aldrig skuffet.

Smag deres pizzaer - det er toppen.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 16. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig skøn mad - helt i top.
Vi valgte lakse carpaccio til forret ... og den var meget fin, lækker og meget velsmagende.
Hovedretten var perlehøne fyldt med svampe.
En meget positiv oplevelse.
Dertil drak vi et glas frisk Verdichio hvid til laksen og en hel flaske Ripasso Supiore rød - et godt valg.
Regningen lød på lidt over 1000,- kr. For to retter + en fl. Rød af god kvalitet og to glas hvidvin. Vist ikke meget over gennemsnitsprisen.

Helt sikkert et sted vi vil anbefale og komme tilbage til!

Tak, LarsK51
Anmeldt 31. juli 2018

Var på Amici Miei 31.7.2018 og fik fremragende pasta med fiskefars, kæmperejer og uforglemmelig hummer/ cognacsovs. Husets rødvin var absolut godt.
Fin fin betjening med et lille glas prosecco på huset! Dejlig aften!

Tak, jemape2017
Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Hyggelig italiensk restaurant beliggende i gågaden.
God italiensk atmosfære og betjening.
Og fremragende mad og vin.
Fornuftigt prisniveau.
Kan bestemt anbefales.

Tak, karsten a

Rejsende, der kiggede på Amici Miei, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Amici Miei? Fortæl om dine oplevelser!