“Veltillavet mad!”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 7. juli 2016

Det var svært at vælge fra det bugnenede menukort, rigtig dejlig mad. Pastaen var hjemmelavet. God, opmærksom betjening, skønt det var en travl aften.
Rimelige priser.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Lone L

Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Det smagte godt og pizzaerne var store og fine, men de øvrige retter var ALT for SMÅ til prisen. Tallerkenerne var kæmpestore og der var kun mad på midten.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, MM1234DK
Anmeldt 2. juli 2016

Lækker mand, opmærksomt personale, rigtig godt til prisen, klart et besøg værd når man er i Helsingør.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, asket2016
Anmeldt 23. juni 2016 fra mobile enheder

En meget god ital. restaurant, som viser det gode italienske køkken frem. Venligt personale. Brug også den hyggelige udeservering midt i gågadens pulserende liv.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Ulla J
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Amici Miei er i særklasse den bedste italienske restaurant i Helsingør. Alt er simpelthen så autentisk italiensk, at man her på det travle hovedstrøg Stengade føler sig hensat til hyggelige Trastevere i Rom. Værten - Patricio - sørger sammen med sin søn og datter for, at alle føler sig velkomne og personligt betjent. Kortet er alsidigt og prisniveauet rimeligt, målt på kvaliteten. Køkkenets præstationer er intet mindre end fremragende - her bliver der ikke gået på kompromis med hverken råvarer eller omhu. Jeg om min gæst var heldige på en skøn sommeraften at få bord i gårdhaven ... fås ikke bedre. Heller ikke i Italien!

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Claus H

Rejsende, der kiggede på Amici Miei, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Amici Miei? Fortæl om dine oplevelser!