“Uens størrelse af portioner”
Anmeldelse af Amici Miei

Amici Miei
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Det smagte godt og pizzaerne var store og fine, men de øvrige retter var ALT for SMÅ til prisen. Tallerkenerne var kæmpestore og der var kun mad på midten.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, MM1234DK

Anmeldt 2. juli 2016

Lækker mand, opmærksomt personale, rigtig godt til prisen, klart et besøg værd når man er i Helsingør.

Tak, asket2016
Anmeldt 23. juni 2016 fra mobile enheder

En meget god ital. restaurant, som viser det gode italienske køkken frem. Venligt personale. Brug også den hyggelige udeservering midt i gågadens pulserende liv.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Ulla J
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Amici Miei er i særklasse den bedste italienske restaurant i Helsingør. Alt er simpelthen så autentisk italiensk, at man her på det travle hovedstrøg Stengade føler sig hensat til hyggelige Trastevere i Rom. Værten - Patricio - sørger sammen med sin søn og datter for, at alle føler sig velkomne og personligt betjent. Kortet er alsidigt og prisniveauet rimeligt, målt på kvaliteten. Køkkenets præstationer er intet mindre end fremragende - her bliver der ikke gået på kompromis med hverken råvarer eller omhu. Jeg om min gæst var heldige på en skøn sommeraften at få bord i gårdhaven ... fås ikke bedre. Heller ikke i Italien!

Tak, Claus H
Anmeldt 18. juni 2016

Vi kommer igen,det siger vi altid, og det gør vi....vi elsker dette sted,er her ofte når vi er i Helsingør,maden er ægte.....her servere man de rigtige råvare,det rigtige sprog,og den rigtige stemning,er der mere du vil ha??Man kan sidde i gårdhaven eller ude på gaden,du har god kontakt med personalet hele tiden,og servicen er bestemt iorden.Sidste gang havde vi dog lidt problemer,først en forkert bestilling,ventede for længe og ikke helt den kvalitet vi plejer at få.Vi regner med,at dette var en engangsforteelse og vælger at glemme det,så god er maden her,man kan ikke tror noget andet.Priserne ligger lidt her og der,vin pr flaske er til at betale, og man behøver ikke føle at man er berøvet hud og hår når man går hjem,det er pengene værd totalt set.Så gå bare ind,du fortryder det ikke.

Tak, svensson01

Rejsende, der kiggede på Amici Miei, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Amici Miei? Fortæl om dine oplevelser!