Priceline
Agoda.com
985 kr.
Refusionsberettiget før fre. 8. mar.
Morgenmad inkluderet
Ingen bookinggebyrer
Anmeldt d. 3. oktober 2022

Dejlig atmosfære, masser af flot kunst at se på.
Fine værelser.
Stedet ligget tæt på Helsingør by og Kronborg slot. Gode løberuter direkte ind i skoven eller ned til vandet.
Værelserne er spartanske men lækkert indrettet.

Dato for ophold: oktober 2022
1  Tak, danieltG2065UF
Anmeldt d. 28. juni 2022

Konventum var den perfekte omkring min fødselsdag. Stedet har det hele, indenfor, udenfor og helt ind i sjælen. Den professionelle, men nærværende og afslappede håndtering af alle enkeltdele af arrangementet, sammenholdt med stedets unikke arkitektur og fantastisk smukke omgivelser, gør Konventum til mit absolutte favoritsted for private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, anboj
Anmeldt d. 3. juli 2021 fra mobile enheder

Et skønt ophold med god mad og rigtig god service. Kan varmt anbefales. Personalet tog sig tid til os. Hotellet ligger i et naturskønt område. Der er mange faciliteter at gøre brug af. Tæt på Helsingør og attraktioner.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, JanvonR
Anmeldt d. 28. juni 2021

Fantastisk beliggenhed, stille og rolige omgivelser. Mulighed for lånecykler, hvilket giver en let mulighed for at besøge byen. Ligger op til golfbane, med mulighed for udnyttelse. Er man til en dukkert skal man ikke køre langt for at komme til vandet.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 525jesperp
Anmeldt d. 18. maj 2021

Jeg og en ven havde hver et dejligt værelse med en fantastisk udsigt på Højstrupgård, der er en gammel herregård med skønne fællesrum med designermøbler og kunst på væggene. Læg dertil verdens bedste og største Nespresso kaffemaskine til fri afbenyttelse, en paradisisk park med kik til Øresund og Sverige og fri adgang til Konventum (naboejendommen) med endnu mere kunst og smukke rum.
Personalet var supervenlige og imødekommende, gourmetmiddagen var skøn og omgivelserne var fantastiske. What's not to like :)

Dato for ophold: maj 2021
Tak, 745birtes