eDreams
Destinia.com
Trip.com
Priceline
Anmeldt d. 3. november 2020

Vi holdt et møde på Konventum, og vi fik en fantastisk service. Stedet tackler corona-udfordringerne rigtig fint. Stedet har dejlig mad, gode værelser om end nogle er lidt små, der er fine faciliteter og helt vidunderligere omgivelser. Konventum er altid skøn at være til møde eller kursus på. Det kan jeg varmt anbefale. Desværre er stedet ikke særlig handikapvenligt pga mange trapper, men personalet hjælper gerne med let adgang til fx værelse.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, YvonneR1565
Anmeldt d. 1. september 2020 fra mobile enheder

Super lækker lokation med udsigt til havet fra alle steder samt naturskønne gå og løberuter med både skov og hav på ruten.
Personalet er serviceminded med helt uhøjtidelig stemning. Smuk kunst i alle lokaler samt god akustisk.
Virkelig dejlig oplevelse

Dato for ophold: september 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 152sannew
Anmeldt d. 10. august 2020 fra mobile enheder

Beslutning og at holde vores bryllup på Højstrupgaard, var det helt rigtige valg.
Alt har været præcist som vi ønskede det. Personale har været helt fantastiske og så gode mod over for vores gæster.

Vis man skal holde bryllup eller en anden form for fest, kan jeg og min kone klart anbefale at gøre det på Højstrupgaard.

Dato for ophold: august 2020
Tak, MrBull2020
Anmeldt d. 14. november 2019

Så smukke omgivelser, fantastisk udsigt til Sverige, et dejligt, rustikt bygningsværk, der kun er blevet smukkere med årene, og fantastisk kunst på væggene. Rigtig god mad og et meget imødekommende personale.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, OrkerIkkeAtFindePaa
Anmeldt d. 14. november 2019

Konventum rummer det hele. En god beliggenhed. Godt til walk and talk. Selv store selskaber har den plads og det rum der skal til. En stor restaurant som levere det bedste såvel morgen, middag som aften. Frokosten er overdådig, inkl ost og kagebord.

Værelsestip: Bedstebudsigt
Dato for ophold: oktober 2019