TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

Konventum rummer det hele. En god beliggenhed. Godt til walk and talk. Selv store selskaber har den plads og det rum der skal til. En stor restaurant som levere det bedste såvel morgen, middag som aften. Frokosten er overdådig, inkl ost og kagebord.

Værelsestip: Bedstebudsigt
Dato for ophold: oktober 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, lars-oks
Anmeldt d. 29. august 2019 fra mobile enheder

Var på rundvisning i huset, som er både hotel, konference- og kursuscenter. Smuk beliggenhed i grønne områder med kig til Sverige. Indrettet med møbler osv. af danske designere og moderne kunst overalt. Restaurant.

Dato for ophold: august 2019
Tak, BirgitSkov
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. september 2019

Kære BirgitSkov,

Mange tak for din fine anmeldelse!

Det glæder os at læse din begejstring og at du havde en god rundvisning i vores hus.

Vi håber at få fornøjelsen af, at byde dig velkommen igen på Konventum.

Konventum

Anmeldt d. 5. august 2019

Dét var en positiv overraskelse! Fint værelse, lækker udsigt og meget rimelig pris - det lå i kortene. Men en virkelig dejlig morgenmad - foruden alt det sædvanlige kan nævnes ufiltreret æblejuice, sprød bacon og 3 hjemmelavede marmelader - og bygninger med megen charme. Og så skal det også lige med, at brusenichen var det større end sædvanligt, som giver en ekstra lækker oplevelse.

Dato for ophold: august 2019
Tak, kim B
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019

Kære Kim B,

Mange tak for din rigtige fine anmeldelse.

Det glæder os meget, at du har haft et godt ophold her på Konventum.

Vi håber vi snart kan byde dig velkommen igen,

Anmeldt d. 16. juli 2019

Bedste beliggenhed med storslået udsigt til havet, værelse ok med alle nødvendige faciliteter, god service og venligt personale, rigtig god morgenmad, gratis kaffe døgnet rundt, mulighed for at låne cykler. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, kbpaal
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2019

Kære kbpaal,

Mange tak for din positive anmeldelse,

Det glæder os meget, at du har haft et godt ophold hos os.

Vi ser frem til at få fornøjelsen af, at byde dig velkommen igen.

Team Konventum

Anmeldt d. 10. juni 2019 fra mobile enheder

Konventum er et unikt sted, hvor både det faglige, æstetiske, maden og logiet går op i en højere enhed..! Det er altid en fornøjelse at overnatte, spise og lære på Konventum. Udover at stedet ligger smukt, så leverer personalet altid en god service!

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Bitsnedker
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juni 2019

Kære Bitsnedker,

Mange tak for din fantastiske anmeldelse.

Det glæder os meget, at du har haft et godt ophold her på Konventum. Din ros til personalet vil jeg naturligvis give videre til alle i huset.

Vi glæder os til, at kunne byde dig velkommen en anden gang.

Konventum