Anmeldt d. 16. juli 2019

Bedste beliggenhed med storslået udsigt til havet, værelse ok med alle nødvendige faciliteter, god service og venligt personale, rigtig god morgenmad, gratis kaffe døgnet rundt, mulighed for at låne cykler. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, kbpaal
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2019

Kære kbpaal,

Mange tak for din positive anmeldelse,

Det glæder os meget, at du har haft et godt ophold hos os.

Vi ser frem til at få fornøjelsen af, at byde dig velkommen igen.

Team Konventum

Anmeldt d. 10. juni 2019 fra mobile enheder

Konventum er et unikt sted, hvor både det faglige, æstetiske, maden og logiet går op i en højere enhed..! Det er altid en fornøjelse at overnatte, spise og lære på Konventum. Udover at stedet ligger smukt, så leverer personalet altid en god service!

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Bitsnedker
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juni 2019

Kære Bitsnedker,

Mange tak for din fantastiske anmeldelse.

Det glæder os meget, at du har haft et godt ophold her på Konventum. Din ros til personalet vil jeg naturligvis give videre til alle i huset.

Vi glæder os til, at kunne byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 26. april 2019

Dette sted kan varmt anbefales til både arbejde og fornøjelse. Alting spiller. Beliggenheden, arkitekturen, maden, kunsten og historien går op i en højere enhed.
Det er som at bo på luksushotel med kunst i verdensklasse.

Dato for ophold: april 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Klaus-Lund
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2019

Kære Klaus,

Mange tak for din fantastiske anmeldelse!

Det glæder os at læse din begejstring og at du har haft et godt ophold her hos os.

Vi håber at få fornøjelsen af, at byde dig velkommen igen på Konventum.

Anmeldt d. 15. april 2019 fra mobile enheder

Pæne værelser, god morgenmad, venligt personale, kaffe og the ad libitum, beliggende et stykke fra Helsingør centrum i flotte omgivelser, arkitektonisk flotte bygninger og kunst på hotellet. Med formidabel udsigt over Øresund.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Paw L
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. april 2019

Kære Paw

Tusind tak for de fine ord. Vi sætter stor pris på din tilbagemelding og håber at du vil vende tilbage en anden gang.

Anmeldt d. 4. april 2019 fra mobile enheder

Vi havde den skønneste fest til vores guldbryllup på Konventum.
Betjeningen var super, tjenerne var absolut opmærksomme på at vi ikke manglede noget.
Maden var super super lækker og vinen var så dejlig. Fine lokaler, flot pyntede borde.
Alt var bare i den skønneste orden
Vi overnattede også, stod op til den skønneste morgenmadsbuffet
Kan virkelig varmt anbefales♥️

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Birthebirk7913
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. april 2019

Kære Birthe,

Mange tak for din positive anmeldelse,

Vi er meget glade for at læse, at du/I havde en god fest og fejring af Jeres guldbryllup her på Konventum.

Jeg vil naturligvis sørger for, at din ros bliver givet videre.

Vi håber at kunne få fornøjelsen af, at byde Jer velkommen en anden gang.