TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 26. april 2019

Dette sted kan varmt anbefales til både arbejde og fornøjelse. Alting spiller. Beliggenheden, arkitekturen, maden, kunsten og historien går op i en højere enhed.
Det er som at bo på luksushotel med kunst i verdensklasse.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Klaus-Lund
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2019

Kære Klaus,

Mange tak for din fantastiske anmeldelse!

Det glæder os at læse din begejstring og at du har haft et godt ophold her hos os.

Vi håber at få fornøjelsen af, at byde dig velkommen igen på Konventum.

Anmeldt d. 15. april 2019 fra mobile enheder

Pæne værelser, god morgenmad, venligt personale, kaffe og the ad libitum, beliggende et stykke fra Helsingør centrum i flotte omgivelser, arkitektonisk flotte bygninger og kunst på hotellet. Med formidabel udsigt over Øresund.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Paw L
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. april 2019

Kære Paw

Tusind tak for de fine ord. Vi sætter stor pris på din tilbagemelding og håber at du vil vende tilbage en anden gang.

Anmeldt d. 4. april 2019 fra mobile enheder

Vi havde den skønneste fest til vores guldbryllup på Konventum.
Betjeningen var super, tjenerne var absolut opmærksomme på at vi ikke manglede noget.
Maden var super super lækker og vinen var så dejlig. Fine lokaler, flot pyntede borde.
Alt var bare i den skønneste orden
Vi overnattede også, stod op til den skønneste morgenmadsbuffet
Kan virkelig varmt anbefales♥️

Tak, Birthebirk7913
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. april 2019

Kære Birthe,

Mange tak for din positive anmeldelse,

Vi er meget glade for at læse, at du/I havde en god fest og fejring af Jeres guldbryllup her på Konventum.

Jeg vil naturligvis sørger for, at din ros bliver givet videre.

Vi håber at kunne få fornøjelsen af, at byde Jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 28. marts 2019

Havde en fantastisk oplevelse med at besøge konventum.
Blev ret så betaget af den skønne bygning som er en ren skat af arkitektoniske mesterværker, og oven i det er stedet overfyldt af en ganske fremragende kunstudstilling.
Sidst men bestemt ikke værst, udsigten var lige til et maleri.

Tak, danielwada
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2019

Kære Daniel,

Mange tak for din positive anmeldelse,

Vi er glade for at læse, at du havde et godt ophold - og at du fandt vores bygninger og kunst indspirende.

Håber vi får fornøjelsen af, at byde dig velkommen igen her på Konventum.

Anmeldt d. 25. marts 2019

Den gamle LO-skole har altid været kendt for sin gode mad - og det er den stadigvæk. Udsigten over Øresund er fantastisk. Værelserne er under renovering med nye badeværelser, og der fungerer godt. Men sengene er for små og for bevægelige. Sætter man to senge sammen, kan de hurtigt glide fra hinanden igen - ikke smart.

Tak, Anders K
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. marts 2019

Kære Anders.

Mange tak for din meget positive anmeldelse.

Det glæder os, at du havde endnu et godt ophold på Konventum.

Vi tager din feedback med hensyn til sengene, videre til den rette afdeling.

Vi håber snart at se dig igen.

Line@konventum.dk