Fastlås den laveste pris fra disse websites
211 US$
Priceline211 US$
eDreams211 US$
Agoda.com211 US$
FindHotel211 US$
Tripadvisor211 US$
Trip.com
Anmeldt d. 22. marts 2019 fra mobile enheder

Fantastisk sted at få ny viden, dejlig lokaliteter og skøn underviser. Kulinarisk er det fantastisk hvad køkkenet kan fremtrylle, specielt Hans & Niels. Tak for en god uge også en stor tak til Bert for god service i baren

Dato for ophold: marts 2019
Tak, 872piah
LineP0ulsen, Koordinator med ansvar for gæsterelationer og kvalitetssikring hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. marts 2019

Kære Pia.

Mange tak for din fine anmeldelse.

Det glæder os, at du havde et godt ophold her hos os. Vi giver naturligvis din ros videre til personalet i huset.

Vi håber snart at se dig igen.

Med venlig hilsen
Line Poulsen
Line@konventum.dk

Anmeldt d. 23. januar 2019 fra mobile enheder

Højstrupgaard er bare et fedt sted, smuk natur, flot bygning, kompetent og venligt personale og super god morgenmad og frokost.
Dejlige mødelokaler med lys, luft og fantastisk udsigt - måske lidt distraherende

Dato for ophold: januar 2019
1  Tak, johnreynoldsDK
LiseJ286, Leisure- og Konferencekoordinator hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2019

Tusind tak for en dejlig anmeldelse af Højstrupgård.
Vi håber selvfølgelig at omgivelserne inspirerer mere end de distraherer :-)

Anmeldt d. 13. november 2018 fra mobile enheder

Konventum havde nogle gode faciliteter, fantastisk restaurant med lækker varierende mad, imødekommende og behjælplige ansatte, lækker beliggenhed med smukt udsyn - Jeg må sige jeg havde en god weekendstur med mine kollegaer.

Tak, Tourist61253545532
LiseJ286, Leisure- og Konferencekoordinator hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2018

Tusind tak for en fantastisk anmeldelse som alle i hele huset glæder sig over.

Forhåbentlig på snarlig gensyn.

Anmeldt d. 11. november 2018 fra mobile enheder

Konventum værelserne er blevet
Renoveret totalt, men stadig lidt
Små, ok WiFi og parkering, morgenmad er ok og. Fri kaffe og te udvalgte steder meget kunst og fin
Udsigt men mest til seminar
Var til Mortens aften arrangement
Ok 350kr uden drikke varer.
Lidt tidligt udtjekning kl 0900
Hverdag og weekend kl 10 men
Kan aftales senere.

Tak, Steen Aaberg N
LiseJ286, Leisure- og Konferencekoordinator hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. november 2018

Kære Gæst
Tak for din anmeldelse. Vi er stadig i fuld gang med renoveringen af værelser, men det har ikke ændret på størrelsen af dem. Hvis man ønsker et større værelse har vi i vores nye afdeling med luksusværelser, der er mere rummelige.
Man er altid velkommen til at spørge om senere tjek ud og vi imødekommer det gerne, hvis det kan lade sig gøre.
Vi håber at få mulighed for at byde velkommen på Konventum igen.

Anmeldt d. 4. november 2018 fra mobile enheder

Konventum er en fornøjelse. Du bevæger dig rundt i en arkitektonisk perle på kanten af Øresund. Personalet er venlige og imødekommende. Restauranten har udsigt til Øresund og deres mad er fortræffeligt velsmagende. Det samme er deres morgenmad.

Tak, Krestianmuhlig
LiseJ286, Leisure- og Konferencekoordinator hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2018

Kære Gæst
Tak for de dejlige ord og for at dele din oplevelse hos os.
Forhåbentlig på gensyn.