Anmeldt d. 13. november 2018 fra mobile enheder

Konventum havde nogle gode faciliteter, fantastisk restaurant med lækker varierende mad, imødekommende og behjælplige ansatte, lækker beliggenhed med smukt udsyn - Jeg må sige jeg havde en god weekendstur med mine kollegaer.

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Tourist61253545532
LiseJ286, Leisure- og Konferencekoordinator hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2018

Tusind tak for en fantastisk anmeldelse som alle i hele huset glæder sig over.

Forhåbentlig på snarlig gensyn.

Anmeldt d. 11. november 2018 fra mobile enheder

Konventum værelserne er blevet
Renoveret totalt, men stadig lidt
Små, ok WiFi og parkering, morgenmad er ok og. Fri kaffe og te udvalgte steder meget kunst og fin
Udsigt men mest til seminar
Var til Mortens aften arrangement
Ok 350kr uden drikke varer.
Lidt tidligt udtjekning kl 0900
Hverdag og weekend kl 10 men
Kan aftales senere.

Tak, Steen Aaberg N
LiseJ286, Leisure- og Konferencekoordinator hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. november 2018

Kære Gæst
Tak for din anmeldelse. Vi er stadig i fuld gang med renoveringen af værelser, men det har ikke ændret på størrelsen af dem. Hvis man ønsker et større værelse har vi i vores nye afdeling med luksusværelser, der er mere rummelige.
Man er altid velkommen til at spørge om senere tjek ud og vi imødekommer det gerne, hvis det kan lade sig gøre.
Vi håber at få mulighed for at byde velkommen på Konventum igen.

Anmeldt d. 4. november 2018 fra mobile enheder

Konventum er en fornøjelse. Du bevæger dig rundt i en arkitektonisk perle på kanten af Øresund. Personalet er venlige og imødekommende. Restauranten har udsigt til Øresund og deres mad er fortræffeligt velsmagende. Det samme er deres morgenmad.

Tak, Krestianmuhlig
LiseJ286, Leisure- og Konferencekoordinator hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2018

Kære Gæst
Tak for de dejlige ord og for at dele din oplevelse hos os.
Forhåbentlig på gensyn.

Anmeldt d. 25. oktober 2018 fra mobile enheder

Har flere gange været på konferencen på stedet og det spiller bare, har ikke haft noget at klage over og der mangler ikke noget. Er gode lokaler og til frokost er der et kæmpe tagselvbord. Er grønne områder man kan gå nogle ture i. Er masser af forskellig kunst at se på alle steder. Kan dog godt være lidt larmende fra andre kursister an på hvem der holder kursus og kan være gang i den om aften. Servicemindet personale på stedet.

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, sirbech
LiseJ286, Leisure og konferencekoordinator hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2018

Kære Gæst
Tak for din anmeldelse og flotte ord omkring vores konferencefaciliteter.
Vi håber at se dig igen.

Anmeldt d. 13. september 2018

Konventum er et fantastisk sted til afholdes af både store og små konferencer. Stedets personale er meget serviceminded og løsningsorienteret. konferencecentret er et kunstværk i sig selv og maden er fantastisk. En stor oplevelse og skønt sted til både konference og privat.

Værelsestip: vælg havudsigt
Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LisbethF38
LiseJ286, Leisure- og konferencekoordinator hos Konventum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. september 2018

Kære Gæst
Vi er utrolig glade for din positive tilbagemelding, det er dejligt at høre når hele oplevelsen har været god.
Forhåbentlig på gensyn.
Bedste hilsner