“En oplevelse værd”
Anmeldelse af Værftets Madmarked

Værftets Madmarked

Så ikke ud af noget udefra, men blev overrasket over indhold. Mange lækre madoplevelser, kan anbefales og er et besøg værd.

Tak, liselottb392

Anmeldt 26. juli 2019 fra mobile enheder

Vi valgte en indisk ret, en japansk poke ret og en kyllingburger i dampet bolle med tilbehør. Retterne var til prisen ok og Mojito og standard fadøl var også ok. Til gengæld var bordene snuskede, luften tæt af mados, betjeningen (med en enkelt undtagelse) uengageret og toiletterne mildest talt uappetitlige.
Stram op på omgivelser og betjening, hvis I ønsker vi skal komme tilbage.

Tak, haheje
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg kan godt lide den kreative og rå indretning og de mange madboder fra forskellige lande. Om sommeren er det muligt at spise udendørs. Vi valgte syriske småretter tilberedt ved bestillingen og store rejer og fish/chips.

Tak, BirgitSkov
Anmeldt 22. juli 2019

Mit besøg i Madmarkedet, var en dårlig oplevelse.
Omgivelserne er flot indrettet og skaber en hyggelig atmosfærer, Jeg kiggede rundt i de mange "boder" for at finde noget der passede til mig, prismæssigt og kulinarisk.

bestilte mad fra tre forskellige "boder" og fik fra alle steder et måltid af ok kvaliltet til en pris der ikke var rimelig.

Har ikke min anbefaling.

Tak, christianmL4789RZ
Anmeldt 20. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg har aldrig smagt noget så saltet og dårlig service da jeg gik hend for at konfrontere dem med det kigger hun bare på mig som jeg var dum og at det var fint nok da jeg spurgte om det var noget hun ville spise....Vi skal aldrig spise der hend igen 3 pasta retter 300kr så vil jeg heller finde en restaurant i indre by..
Meget skuffer!!!!!

Tak, Ezey

Rejsende, der kiggede på Værftets Madmarked, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Værftets Madmarked? Fortæl om dine oplevelser!