“Afslappet stemning”
Anmeldelse af Værftets Madmarked

Værftets Madmarked
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg kan godt lide den kreative og rå indretning og de mange madboder fra forskellige lande. Om sommeren er det muligt at spise udendørs. Vi valgte syriske småretter tilberedt ved bestillingen og store rejer og fish/chips.

Tak, BirgitSkov

Anmeldt 22. juli 2019

Mit besøg i Madmarkedet, var en dårlig oplevelse.
Omgivelserne er flot indrettet og skaber en hyggelig atmosfærer, Jeg kiggede rundt i de mange "boder" for at finde noget der passede til mig, prismæssigt og kulinarisk.

bestilte mad fra tre forskellige "boder" og fik fra alle steder et måltid af ok kvaliltet til en pris der ikke var rimelig.

Har ikke min anbefaling.

Tak, christianmL4789RZ
Anmeldt 20. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg har aldrig smagt noget så saltet og dårlig service da jeg gik hend for at konfrontere dem med det kigger hun bare på mig som jeg var dum og at det var fint nok da jeg spurgte om det var noget hun ville spise....Vi skal aldrig spise der hend igen 3 pasta retter 300kr så vil jeg heller finde en restaurant i indre by..
Meget skuffer!!!!!

Tak, Ezey
Anmeldt 13. april 2019

når ikke hele familien ønsker at spise det samme til frokorst eller man skal en tur ud med firmaet så er der forskellige barer ar vælge imellem.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Michael S
Anmeldt 24. december 2018

OK udvalg i mad - der er noget for enhver smag. Desværre er det kun muligt at få et begrænset udvalg af mere eller mindre standardøl.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Finn N

Rejsende, der kiggede på Værftets Madmarked, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Værftets Madmarked? Fortæl om dine oplevelser!