TripAdvisor
Søg

“Unik smagsoplevelse”
Anmeldelse af Restaurant OE

Restaurant OE

Vi fandt denne thai restaurant på TripAdvisor med gode anmeldelser. Forventningerne var høje og de blev indfriet og mere til. Indretning var enkel og stilren - og overlod al fokus på maden. Vi fik suppe (nr 10) og kylling (nr 34). Veltillavet, afstemt smag, delikate råvarer og flot præsentation. Betjeningen var lige så afstemt som maden. Professionel. I forhold til smagsoplevelsen var priserne i den lave ende. 135 kr. for hovedret.
Stedet kan anbefales uden forbehold og derfor 5 stjerner.

Dato for besøg: december 2019
Tak, TJGuldhammer

Anmeldt 15. november 2019

Et lille hyggeligt sted, du for rigtig god mad, det er ikke store potioner så der er sagtens plads til en forret og hovedret. Vi er ellers ikke de store spiser men hvis vi havde nøjes med hovedretten var vi ikke blevet mætte. Maden er super kvalitet ,friske grønsager tilpas halv stærkt, den ene ret og fin den anden ret, manglede bare lidt søbe til risene.
Hvis vi kommer til Helsingør en anden gang kan, kan det godt være vi kommer igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, pan300464
Anmeldt 5. oktober 2019 fra mobile enheder

Det er noget af det bedste thaimad jeg har fået.
Deres kokosis som jeg desværre ikke fik billede af er den bedste is jeg har smagt. Et 100 procent besøg værd.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, KarinaH907
Anmeldt 17. september 2019 fra mobile enheder

Lille hyggelig restaurant i centrum af Helsingør. Super service fra opnærksom betjening! Maden var super - passe hot! Kylling i kokos og rød karry var perfekt!

Dato for besøg: september 2019
Tak, JensPetterStrommen
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg vil helt sikkert anbefale dette sted. Maden er lækker til prisen, servicen er rigtig god og stemningen er hyggelig! Helt sikkert et af de bedre asiatiske spisesteder!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Mette S

Rejsende, der kiggede på Restaurant OE, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Restaurant OE? Fortæl om dine oplevelser!