TripAdvisor
Søg

“God Tai mad”
Anmeldelse af Restaurant OE

Restaurant OE

Et lille hyggeligt sted, du for rigtig god mad, det er ikke store potioner så der er sagtens plads til en forret og hovedret. Vi er ellers ikke de store spiser men hvis vi havde nøjes med hovedretten var vi ikke blevet mætte. Maden er super kvalitet ,friske grønsager tilpas halv stærkt, den ene ret og fin den anden ret, manglede bare lidt søbe til risene.
Hvis vi kommer til Helsingør en anden gang kan, kan det godt være vi kommer igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, pan300464

Anmeldt 5. oktober 2019 fra mobile enheder

Det er noget af det bedste thaimad jeg har fået.
Deres kokosis som jeg desværre ikke fik billede af er den bedste is jeg har smagt. Et 100 procent besøg værd.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, KarinaH907
Anmeldt 17. september 2019 fra mobile enheder

Lille hyggelig restaurant i centrum af Helsingør. Super service fra opnærksom betjening! Maden var super - passe hot! Kylling i kokos og rød karry var perfekt!

Dato for besøg: september 2019
Tak, JensPetterStrommen
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg vil helt sikkert anbefale dette sted. Maden er lækker til prisen, servicen er rigtig god og stemningen er hyggelig! Helt sikkert et af de bedre asiatiske spisesteder!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Mette S
Anmeldt 13. juni 2019 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad af høj kvalitet, gode råvarer, pænt og indbydende serveret, venligt og smilende personale - og så var der hyggeligt, enkelt og meget rent. Dejlig oplevelse og tåler bestemt en gentagelse

Dato for besøg: juni 2019
Tak, tximeleta88

Rejsende, der kiggede på Restaurant OE, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Restaurant OE? Fortæl om dine oplevelser!