“Lækker mad og hyggelig stemning”
Anmeldelse af Restaurant OE

Restaurant OE
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg vil helt sikkert anbefale dette sted. Maden er lækker til prisen, servicen er rigtig god og stemningen er hyggelig! Helt sikkert et af de bedre asiatiske spisesteder!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Mette S

Anmeldt 13. juni 2019 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad af høj kvalitet, gode råvarer, pænt og indbydende serveret, venligt og smilende personale - og så var der hyggeligt, enkelt og meget rent. Dejlig oplevelse og tåler bestemt en gentagelse

Dato for besøg: juni 2019
Tak, tximeleta88
Anmeldt 18. maj 2019 fra mobile enheder

Super god mad og betjening, vi kom tilfældigt forbi. Fik en plads udenfor. Priserne er og så gode. Atmosfære og indretning er bare i top

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Allanbruhn
Anmeldt 24. februar 2019

Pæn og enkel indretning. Selvom der også er take-away kan man sidde roligt og hyggeligt og nyde sin mad. Maden var virkelig god og billig. Indretning var enkel og stilfuld og der var rent og pænt. Servicen var god.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Anfeldt
Anmeldt 9. februar 2019 fra mobile enheder

Super fantastisk mad, veltilberedt og serveret med et bredt smil og god vejledning fra personalet.
Omgivelserne er meget imødekomne.
Bestemt ikke sidste besøg hos Ø

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Thelin

Rejsende, der kiggede på Restaurant OE, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Restaurant OE? Fortæl om dine oplevelser!