“Forrygende service og dejlig mad”
Anmeldelse af Restaurant OE

Restaurant OE
Anmeldt 20. oktober 2018

Havde fundet denne lille fine thairestaurant her på TripAdvisor – og de øvrige kunders begejstring skuffede ikke. Var af sted mor, far, farmor og 2 stor børn – og alle var glade og tilfredse. Dejligt sted. Kan kun anbefales.

Tak, drphal68

Anmeldt 2. oktober 2018

Har besøgt stedet 2 gange. Bestilte menu med 4retter, bestående af forret, 2 hoved retter og dessert. Super lækker mad. Betjening yderst venlige, Bordplads kan være lidt trangt, afhængig af antal gæster. Kan varmt anbefale stedet.

Tak, Hygge123
Anmeldt 8. september 2018

Fantastisk service, smuk indretning i nordisk stil, hyggelig atmosfære og fantastisk lækker mad. Vi valgte deres 5 retters family menu til en meget rimelig pris. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Pia L
Anmeldt 15. juli 2018

Fint og hyggeligt sted, super lækker mad til ganske fair priser, fin betjening. Alt i alt en god aften.
Dog kunne de med fordel skrive på deres menukort, at retterne også kan laves vegetarisk.

Tak, cecillieloekke
Anmeldt 10. juni 2018 fra mobile enheder

Vi kom tilfældigt forbi og så byen havde fået et nyt asiatisk spisested med Take away, så vi tog en folder med hjem, så et par dage efter valgte vi at ringe og bestille noget mad. Vi bestilte lidt blandet fra kortet, alt var lækkert og meget autentisk, friske grønsager og dejligt krydret, og nogle virkelige gode calamari. Der er ingen tvivl om at vi kommer til at bestille mere mad fra OE, og jeg er sikker på vi kommer også ned og spiser i restauranten.

Tak, PhillipV479

Rejsende, der kiggede på Restaurant OE, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Restaurant OE? Fortæl om dine oplevelser!