“God mad på mange måder”
Anmeldelse af Værftets Madmarked

Værftets Madmarked
Beskrivelse: På Værftets Madmarked mødes folk rundt om langborde, i Loungen eller i vores mormorstue til hyggeligt stunder og gode Street Food oplevelser. Både sortimentet og priserne inviterer verden indenfor – Værftets Madmarked er nemlig et sted for alle, både lokale og turister! Vi ligger i de smukkeste maritime omgivelser i hjertet af Helsingørs kulturområde, det gamle skibsværft. På Værftets Madmarked bestræber vi os på at overraske og blive ved med at bringe historierne og håndværket tilbage til de gamle værftshaller. Dette gør vi med Street Food, fællesskab og gode oplevelser.
Anmeldt 2. august 2019

Giv jer tid her er nok at vælge imellem, super hyggeligt sted mange menesker godt humør. Og ikke mindst rigtig god mad

Dato for besøg: august 2019
Tak, John H

Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Fint spisested med mange muligheder! - 20 spisesteder og 2 barer.
Der var tilpas mange siddepladser indenfor, og mængden af gæster var dejlig overskueligt.
Der var rent. Og vores fish ‘n Chips smagte fint.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, HaukeSchneiders1
Anmeldt 31. juli 2019

Vi bor i Helsingør og har været der flere gange. Kun én gang har vi spist noget, det var en kreativt komponeret burger. Den var OK men alt for dyr. Selve hallerne fremstår noget rodet, koldt, råt, simpelt, og meget ungt. Man kan ikke bruge plusordet rustikt men gerne cool, hvis man er i oprør mod de etablerede spisesteder.
Helsingør har mange og forskellige spisesteder, lige fra det simple foderbrædt til de mere stilfulde restauranter.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, ErikP800
Anmeldt 7. juli 2019

Vi nyder at komme her hele året rundt, Der er altid god stemning, og de bliver ved med at fornye sig. Her er det især dejligt at der er gjort plads til børnene, ikke nok med der er noget de kan lide at spise ,er der også lege redskaber både inde og ude foran.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Majka7
Anmeldt 8. maj 2019

Stort udvalg af streetfood, fra mange verdensdel. Boder opstillet i tidligere værftshal. Indrettet med en del genbrugsmøbler, pallemøbler og ting. Enkle men rare rammer.

Dato for besøg: april 2019
Tak, BentK63

Rejsende, der kiggede på Værftets Madmarked, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Værftets Madmarked? Fortæl om dine oplevelser!