TripAdvisor

“Top kvalitet”
Anmeldelse af Slagter Baago

Slagter Baago
Anmeldt 21. juli 2019

På vores sommerferie besøgte vi butikken 2 gange og fik det lækreste kød og tilbehør både til frokost og aften - er hele turen værd fra Aalborg til Helsingør. Så lækkert og smagfuldt

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Leschm

Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Flot slagter med stort udvalg af både råvarer og færdigretter.

Især på kulturnat mv er der lækkerier hos slagteren.

Vi synes dog, at det er lidt dyrt.

Dato for besøg: september 2018
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 30. september 2017 fra mobile enheder

Der er mange lækre ting hos slagteren. Men det er dæleme dyrt.
Udvalget er stort også halv fabrikata og mere traditionelle slagtervarer. Men du skal have den store pengepung med.

Dato for besøg: september 2017
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 11. maj 2017

Rigtig god slagter også med mad ud af huset. Altid venlig betjening med gode råd med på vejen. Der sælges ligeledes smørrebrød og frokostretter

Dato for besøg: juni 2016
Tak, chvang
Anmeldt 21. juli 2016 fra mobile enheder

Her får du god behandling og godt kød. Deres udvalg er stort. De er også gode til catering og smørrebrød. Eneste problem er at butikken ligger på Helsingør gågade, så du skal have tid til at parkere og gå hen til butikken.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, camillak534

Rejsende, der kiggede på Slagter Baago, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Slagter Baago? Fortæl om dine oplevelser!