“Fin slagter med flot udbud”
Anmeldelse af Slagter Baago

Slagter Baago
Anmeldt 30. september 2017 fra mobile enheder

Der er mange lækre ting hos slagteren. Men det er dæleme dyrt.
Udvalget er stort også halv fabrikata og mere traditionelle slagtervarer. Men du skal have den store pengepung med.

Dato for besøg: september 2017
Tak, kgkrnsnfkxbe

Anmeldt 11. maj 2017

Rigtig god slagter også med mad ud af huset. Altid venlig betjening med gode råd med på vejen. Der sælges ligeledes smørrebrød og frokostretter

Dato for besøg: juni 2016
Tak, chvang
Anmeldt 21. juli 2016 fra mobile enheder

Her får du god behandling og godt kød. Deres udvalg er stort. De er også gode til catering og smørrebrød. Eneste problem er at butikken ligger på Helsingør gågade, så du skal have tid til at parkere og gå hen til butikken.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, camillak534
Anmeldt 19. juli 2016

Det var Gourmet buffet lækkert . Vi og vores gæster nød den velsmagene mad med stor fornøjelse.
Maden blev leveret lige til at sætte på bordet ,skønne salater mørt kød smukt anrettet
flyt smør-ja alt var med.
Gode råd om hvad vi skulle bestille af salater fik vi af en sød dame .
Det blev en dejlig dag for os og vore gæster stort tak til Slagter Baagø

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Inge L
Anmeldt 31. maj 2016

Et skønt udvalg af fremragende kød, charcuterievarer og færdigretter! Og så kan man altid få et godt råd med på vej, hvordan man bedst bør lave maden. Yderst kyndig betjening

Dato for besøg: december 2015
Tak, mpetersenbraun

Rejsende, der kiggede på Slagter Baago, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Slagter Baago? Fortæl om dine oplevelser!