“Hyggelig restaurant og gårdhave.”
Anmeldelse af Rådmand Davids Hus

Rådmand Davids Hus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. juni 2019

Dejlig gårdhave og en god frokost. Størrelsen på smørrebrødet er ikke stor, men smager dejligt, god betjening..

Hvis du har en forbier overfor katte, så bliv væk, da der bor en kat i baghaven, og dette tager restauranten sig ikke af. Så vores frokost måtte afbrydes - ærgeligt.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Anni H

Anmeldt 16. april 2019

Det var år og dag siden vi sidst havde været i 'Rådmand Davids Hus' og de hyggelige gamle lokaler. Vi kom ved 13-tiden, og som sædvanlig var der næsten fyldt, men vi havde dog valg mellem to borde. Gemalen lamenterede længe over, hvad han mere skulle vælge, hvis han tog den lune stegte sild. Men så var der et tilbud 'Dagens frokosttallerken', som indeholdt rejesalat, et stk. ribbensteg og kiks med to slags ost. Kr. 98., så den valgte han. Jeg fik et stk. roastbeef til 69 kr. Begge serveringer var glimrende.
Med 2 glas udmærket vin, 1 vand og 1 kaffe blev regningen 301 kr. Betjeningen var sød, hurtig og venlig. Og dertil er der en rigtig rar atmosfære, og en god blanding af yngre og ældre gæster. Det skal ikke var lige så længe, før vi næste gang besøger 'Rådmanden'.

Dato for besøg: april 2019
Tak, AliceR2
Anmeldt 25. marts 2019

Var endnu engang på Rådmand Davids Hus, hvor den perfekte vært Henrik serverede sin hønsesalat. Altid fin servering og super personale. Absolut det bedste spisested i Helsingør.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Henrik W
Anmeldt 6. februar 2019

Lækkert hjemmelavet smørrebrød med godt brød og en omsorgsfuld og dejlig betjening - prøv den varme stegte sild - et must og guf for ganen :-) - kan kun anbefales.

Dato for besøg: november 2018
Tak, PERKF
Anmeldt 12. januar 2019

Vi havde bestilt bord, ankom som aftalt og fik straks anvist et bord. Spisekortet indeholdt ikke vores favoritter i smørrebrød, men de alternativer vi fandt var udmærkede. Det er et hyggeligt lokale, men bordene står tæt, og støjniveauet var lige ved smertegrænsen! Medens vi sad der, var det tre gange nogen der kom forgæves, måske var det en ide, at sætte et skilt på døren ALT OPTAGET eller en rød lygte, da det er forstyrrende for både de afviste, dem der sidder og spiser, indgangsdøren var 3 meter fra "vores" bord, og for personalet der skal beklage og undskylde.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, AnniK147

Rejsende, der kiggede på Rådmand Davids Hus, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Rådmand Davids Hus? Fortæl om dine oplevelser!