“Frokost, tjah”

Rådmand Davids Hus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 6. september 2018

Kedelig ordinær mad. Laksepate som købt i supermarkedet på kedeligt brød, sej ribbenssteg på gennemblødt rugbrød. God musik.

Tak, Henning B

Anmeldt 29. august 2018 fra mobile enheder

Gemt væk fra hovedgaden, finder man Helsingørs bedste frokost.

Vi kom ind 2 personer og fik et bord direkte ovenpå den gamle bymur (uden dog at vide der først), som ligger lige under restauranten.

Betjeningen var virkelig venlig og god og deres smørrebrød virkelig godt og til rigtig gode priser.

Jeg vil klart anbefale at få en frokost i hyggelige omgivelser her og vil også selv vende tilbage snarest.

1  Tak, DanielStenskov
Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted , maden lidt skuffende , den var kedelig , vi fik en platte.
betjeningen var langsom men venlig

Tak, hanneboldt
Anmeldt 7. august 2018

Min hustru og jeg havde bestilt bord i gårdhaven og der var klart til os,da vi kom. Det er en frokostrestaurant, men udvalget er tilpas og maden er fremragende. Personalet er fantastisk imødekommende og betjeningen er hurtig. Det varen onsdag vedfrokosttid, vi var der. Solen skinnede i gården og vi ved nu, at man skal bestille bord, hvis man vil ind. Der var en konstant strøm af folk, som kom ind fra gaden og spurgte efter et bord,men der var intet ledigt.

1  Tak, finn359
Anmeldt 26. maj 2018 fra mobile enheder

Absolut ordinært smørrebrød. Dagens special var f.eks. roastbeef til 69, - kr, som lignede og smagte som noget fra en pakke Tulip pålækker.

Tak, daytripperDK

Rejsende, der kiggede på Rådmand Davids Hus, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Har du været i Rådmand Davids Hus? Fortæl om dine oplevelser!