“Super smørrebrød og service ”
Anmeldelse af Rådmand Davids Hus

Rådmand Davids Hus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 29. august 2018 fra mobile enheder

Gemt væk fra hovedgaden, finder man Helsingørs bedste frokost.

Vi kom ind 2 personer og fik et bord direkte ovenpå den gamle bymur (uden dog at vide der først), som ligger lige under restauranten.

Betjeningen var virkelig venlig og god og deres smørrebrød virkelig godt og til rigtig gode priser.

Jeg vil klart anbefale at få en frokost i hyggelige omgivelser her og vil også selv vende tilbage snarest.

1  Tak, Daniel S

Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted , maden lidt skuffende , den var kedelig , vi fik en platte.
betjeningen var langsom men venlig

Tak, hanneboldt
Anmeldt 7. august 2018

Min hustru og jeg havde bestilt bord i gårdhaven og der var klart til os,da vi kom. Det er en frokostrestaurant, men udvalget er tilpas og maden er fremragende. Personalet er fantastisk imødekommende og betjeningen er hurtig. Det varen onsdag vedfrokosttid, vi var der. Solen skinnede i gården og vi ved nu, at man skal bestille bord, hvis man vil ind. Der var en konstant strøm af folk, som kom ind fra gaden og spurgte efter et bord,men der var intet ledigt.

1  Tak, finn359
Anmeldt 26. maj 2018 fra mobile enheder

Absolut ordinært smørrebrød. Dagens special var f.eks. roastbeef til 69, - kr, som lignede og smagte som noget fra en pakke Tulip pålækker.

Tak, daytripperDK
Anmeldt 7. januar 2018

Første gang at jeg har været her, men absolut ikke sidste.Var her til en lille julefrokost sammen med 2 venner. Her er atmosfære. Og super lækkert smørrebrød ! Kan helt klart anbefales.

1  Tak, Bjarne51

Rejsende, der kiggede på Rådmand Davids Hus, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Rådmand Davids Hus? Fortæl om dine oplevelser!