“Charmerende frokostrestaurant med lækker mad og god betjening. HUSK AT BESTILLE BORD”
Anmeldelse af Rådmand Davids Hus

Rådmand Davids Hus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. august 2018

Min hustru og jeg havde bestilt bord i gårdhaven og der var klart til os,da vi kom. Det er en frokostrestaurant, men udvalget er tilpas og maden er fremragende. Personalet er fantastisk imødekommende og betjeningen er hurtig. Det varen onsdag vedfrokosttid, vi var der. Solen skinnede i gården og vi ved nu, at man skal bestille bord, hvis man vil ind. Der var en konstant strøm af folk, som kom ind fra gaden og spurgte efter et bord,men der var intet ledigt.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, finn359

Anmeldt 26. maj 2018 fra mobile enheder

Absolut ordinært smørrebrød. Dagens special var f.eks. roastbeef til 69, - kr, som lignede og smagte som noget fra en pakke Tulip pålækker.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, daytripperDK
Anmeldt 7. januar 2018

Første gang at jeg har været her, men absolut ikke sidste.Var her til en lille julefrokost sammen med 2 venner. Her er atmosfære. Og super lækkert smørrebrød ! Kan helt klart anbefales.

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, Bjarne51
Anmeldt 20. december 2017

Blot fordi man er to, bør man ikke få et bord bag en søjle eller i en krog. Næste gang bestiller jeg til 4, så kan man måske komme frem i lyset. Jeg havde bestilt bord for 4 mdr siden, og alligevel blev vi gemt væk! IKKE tilfredsstillende. Maden ok, men findes bedre i og omkring Helsingør!
Husk, snaps hældes op ved bordet og IKKE I KØKKENET. Hold om stilken på glasse og ikke oppe i kanten hvor der drikkes af! Hvad der var i glasset aner vi ikke, da vi ikke så hvad der blev hældt i. Æv!

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, 540tut
Anmeldt 27. november 2017 fra mobile enheder

Fed fest i hyggelige omgivelser, hvor der er og var plads til os alle.

Godt udvalg til ganen og maven.

Dato for besøg: november 2017
Tak, kgkrnsnfkxbe

Rejsende, der kiggede på Rådmand Davids Hus, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Har du været i Rådmand Davids Hus? Fortæl om dine oplevelser!