“Super lækkert !”

Rådmand Davids Hus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. januar 2018

Første gang at jeg har været her, men absolut ikke sidste.Var her til en lille julefrokost sammen med 2 venner. Her er atmosfære. Og super lækkert smørrebrød ! Kan helt klart anbefales.

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, Bjarne51

Anmeldt 20. december 2017

Blot fordi man er to, bør man ikke få et bord bag en søjle eller i en krog. Næste gang bestiller jeg til 4, så kan man måske komme frem i lyset. Jeg havde bestilt bord for 4 mdr siden, og alligevel blev vi gemt væk! IKKE tilfredsstillende. Maden ok, men findes bedre i og omkring Helsingør!
Husk, snaps hældes op ved bordet og IKKE I KØKKENET. Hold om stilken på glasse og ikke oppe i kanten hvor der drikkes af! Hvad der var i glasset aner vi ikke, da vi ikke så hvad der blev hældt i. Æv!

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, 540tut
Anmeldt 27. november 2017 fra mobile enheder

Fed fest i hyggelige omgivelser, hvor der er og var plads til os alle.

Godt udvalg til ganen og maven.

Dato for besøg: november 2017
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 6. november 2017 fra mobile enheder

Rådmand Davids Hus er særdeles charmerende og et meget hyggeligt frokostspisested. Rigtig god og veltillavet dansk smørrebrød til en meget fornuftig pris. Betjening, mad og atmosfære er bestemt et besøg værd. Et sted der helt kræver et nyt besøg.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Jesperstignielsen
Anmeldt 26. oktober 2017

Super hyggeligt sted og det lækreste smørrebrød.
Kommer gerne igen næste gang vi er på de kanter - klart et besøg værd.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, MimiE168

Rejsende, der kiggede på Rådmand Davids Hus, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Har du været i Rådmand Davids Hus? Fortæl om dine oplevelser!